خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام نوروزی وزیر خارجه آمریکا

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در یک پیام ویدیویی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایسنا وزیر امور خارجه آمریکا در این پیام ویدیویی گفت: “به نمایندگی از وزارت امور  خارجه ایالت متحده  می خواهم فرا رسیدن  نوروز را به تمام کسانی که در سراسر جهان این مناسبت را جشن می‌گیرند از مردم ایران و خاورمیانه گرفته تا اروپا، قفقاز و آسیای میانه، جنوبی و قاره آمریکا،تبریک بگویم .

 نوروز اولین روز بهار را رقم می زند و زمان گردهمایی با خانواده ، دوستان و لذت بردن از غذاها و خوراکی ها که نمایانگر  شیرینی  زندگی  و تامل درباره سال گذشته و مشتاقانه منتظر موهبت های  آینده بودن ،است.

 عدم توانایی در کنار عزیزان بودن، تنها یکی  از چالش های بسیاری است که همه ما در نتیجه هم گیری جهانی«کرونا» با آن روبرو شدیم، باشد که حال و هوای تولد دوباره و تجدید نوروز ما را به سوی روزهای بهتر هدایت کند.

نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران، با انتشار عکسی از حضورش در کنار سفره هفت سین در محل وزارت امور خارجه این کشور ، فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت .

رابرت مالی در صفحه توییتر خود با تبریک فرا رسیدن نوروز  نوشت:« سالی سرشار از سلام، امید و سعادت را برای همه کسانی که نوروز را جشن می گیرند، آرزو می‌کنم. با امید این که سال جاری ایران و ایالات متحده را به سوی مسیری برای تعامل سازنده بر اساس منافع مشترک سوق دهد و امیدواریم که روابط بین مردم آمریکا و ایران را تقویت کنیم. عید شما مبارک!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا