خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام‌های روحانی به رهبران کشورهای حوزه تمدن نوروز

رئیس جمهور روحانی در پیام های جداگانه ای فرارسیدن نوروز و آغاز سال ۱۴۰۰ هجری شمسی را به سران کشورهای حوزه تمدن نوروز( افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، آذربایجان، ترکمنستان، ارمنستان، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه و عراق) تبریک گفت.

به‌گزارش ایرنا روحانی در این پیام با اشاره به همه گیری ویروس کرونا و چالش های اقتصادی و اجتماعی متعدد ناشی از آن در کشورهای جهان، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید، با تعامل و همکاری بیش از پیش میان کشورهای‌مان و با کنترل و مهار بیماری کرونا، نوروز به روزگاری نوین برای مردمان‌مان بدل شود و شادی، برکت، سلامتی و آرامش به تمامی کشورهای جهان باز گردد.

در پیام تبریک دکتر روحانی آمده است: بهار همچون نقاشی زبردست، با نقش‌آفرینی بر بوم طبیعت، روح حیات و تازگی را در دل و جان زمین می‌دمد و نقشی سراسر طراوت و شکوفایی را در پهنای کره خاکی می‌گستراند و نوروز این آیین پرمهر و کهن که الهام بخش امید، شادمانی و رهایی از غم و اندوه است، بهانه‌ای است برای نو شدن، نو نگریستن و زندگی دوباره.

رییس جمهور در این پیام افزوده است : امیدوارم ما انسان‌ها نیز بتوانیم همچون طبیعت، با نو شدن فصل، بهاری تازه در دل و جانمان ایجاد کنیم و با زدودن غبار رخوت و سستی، مایه نشاط جان و اندیشه و سلامتی تن را فراهم نماییم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا