خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس جنجالی فائزه هاشمی با بهائی‌ها

عکس دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی که به تازگی از اوین به مرخصی آمده چند ساعت پس از انتشار، بحث های زیادی را به دنبال داشته است.

به گزارش انصاف نیوز، کمال ابادی یکی از فعالان فرقه بهاییت در زندان بود که احتمالا خانم هاشمی با او در زمان حبس همبند بوده است؛ اما هم دیدار این دو و هم وضعیت حجاب در عکس واکنش هایی را در پی داشته است.

حمید رسایی، از معدود نمایندگان احمدی نژادی ردصلاحیت شده در هیات های اجرایی و حتی هیات نظارت و شورای نگهبان برای مجلس جدید، با بازنشر این عکس به صورت تقریبا شطرنجی در صفحه ی خودش در یکی از شبکه های اجتماعی خارج کشور، نوشت: «بازنشر تصویر دیدار فائزه هاشمی – دختر حاج آقا – با فریبا ک عضو ارشد بهائیت ایران بعد از مرخصی از زندان در کنار تعدادی از مردان و زنان بی حجاب دیگر، هر چند خودشان این تصاویر را برای بار نخست منتشر کرده باشند، از نظر وزارت کشور آقای روحانی جرم است و تبعاتی مانند انتشار عکس های فیس بوکی مینو خ دارد. چون از نظر دولت اعتدال، ساختار شکنی آنها مجاز، اما اطلاع رسانی این ساختارشکنی جرم است. باتوجه به بازنشر تصاویر دختر حاج آقا در جمع مکشفه و مختلط عناصر این فرقه ضاله در فضای مجازی و حساسیت دولت، یادآوری این هشدار لازم بود».

4654

سایت جهان به مدیریت علیرضا زاکانی، از نمایندگان اصولگرای مجلس نهم نیز با انتشار عکس این دیدار، در گزارشی با عنوان «دیدار فائزه هاشمی با رئیس سابق جامعه بهائیان»، نوشت:

«

فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی، از رهبران زندانی جامعه بهایی که به تازگی به مرخصی آمده است، دیدار کرد.

به گزارش جهان، وی پیش از این و در مصاحبه با روزنامه فیگارو با اشاره به زندانی شدنش به مدت 6 ماه می‌گوید: زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شده که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

فائزه رفسنجانی می‌گوید: «در ایران آزادی‌ها بیش از پیش پس رفته‌اند».

فیگارو در آغاز گفتگو از او می‌پرسد، یک سال و نیم پس از رسیدن حسن روحانی به قدرت در ایران، ایرانیان چه احساسی دارند؟ فائزه رفسنجانی می‌گوید: «مردم انتظارات بسیاری از حسن روحانی داشتند. آنها امروز کاملا ناامید نشده‌اند اما بر این باورند که او نخواهد توانست به همه خواست‌های آنها پاسخ گوید.

وی که در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: فراموش نکنیم که رئیس‌جمهور در ایران چندان قدرتی ندارد. قدرت در دست رهبر جمهوری اسلامی است که توسط محافظه‌کاران حمایت می‌شود.»

فائزه رفسنجانی در اشاره به زندانی شدنش به مدت 6 ماه در سال 2012 می‌گوید که زندان تجربه بسیار خوبی بود چرا که با زنان و مردان بزرگ ایرانی، بهائی‌ها، اعضای مجاهدین خلق، اصلاح‌طلبان و کسانی آشنا شدم که برای باورهایشان مبارزه می‌کنند.

به گزارش رادیو فرانسه فائزه رفسنجانی در مورد پرونده هسته‌ای ایران از کارشکنی محافظه‌کاران خبر داده و می‌گوید حسن روحانی همه تلاش خود را به کار می‌بندد اما هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، مردم ناامیدتر می‌شوند.

یادآور می‌شود وی 20 فروردین 92 در مصاحبه با روزنامه زنجیره‌ای بهار با مرور خاطرات دوره بازداشت خود، از بهایی‌ها و مجاهدینی‌ها و منافقین به عنوان دوستان خود یاد کرده و گفته بود: در میان هم‌بندی‌ها و دوستانم، بهایی‌ها، تعدادی از سازمان مجاهدین و… چند نفر لائیک و چپ بودند… بابا در ملاقات‌ گله‌های آن طرف را منتقل کرد که چرا به مجاهدین، منافقین نمی‌گویم یا چرا روابط خوبی مثلا با مجاهدین و بهائی‌ها دارم.

چند روز قبل نیز فائزه هاشمی با فریبا کمال‌آبادی، از رهبران زندانی جامعه بهایی که به تازگی به مرخصی آمده است، دیدار کرد.

»

سایت فردا نزدیک به محمدباقر قالیباف، شهردار تهران نیز با انتشار عکس، در خبر کوتاهی نوشت:

«

سایت فردا: عکس دیدار فائزه هاشمی با عضو ارشد بهائیت ایران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهائیت ایران که بتازگی بعد از 8 سال زندان به مرخصی آمده است دیدار کرد.

هاشمی پس از آزادی از زندان مواضعی در دفاع از بهائیان داشته است.

»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. من ضمن تمجيد از روحيه جنگنده خانوم هاشمى و همچنين اقدامات خط شكنانه او در برخى از باورهاى غلط و خرافى زمانه دو انتقاد نسبت به ايشان دارم، اول اينكه ؛ با توجه به فضاى به شدت مسموم ايران در عرصه سياست ، حكمت يا فوائد برخى از اقدامات ايشان براى جامعه روشن نيست، نشست و برخاست با عوامل بهائى يا اشخاصى از اين دست ممكن است براى طرف مقابل منافعى داشته باشد اما انصافاً و بنا به دلائل متعدد به ضرر طيف اصلاحات تمام ميشود. دوّم: خود انتقادى و اعتراف به اشتباهات كه يكى از خصوصيات بارز و مثبت ايشان است كه متاسفانه در ادبيات طيف رقيب – اصولگرايان – معناى ديگرى مى يابد و از آن بعنوان تجديدنظر طلبى ياد ميشود، بهر روى دومين انتقاد بنده نسبت به ايشان در همين زمينه است، آنجا كه مرز بين اين دو مخدوش ميشود، مثلاً در ديالوگى كه خودشان منتشر كرده اند پذيرش اين موضوع توسط پدرشان هم سنگين است! مگر ميتوان جنايات اين جماعت روسياه را فراموش كرد ؟ آرى ممكنست به برخى از آنها ستمى رفته باشد و يا حقى از آنها احقاق نشده باشد، ايشان ميتوانند در اين زمينه از حقوق فردى و اجتماعى آنها دفاع كند و هيچكس هم مخالفتى نخواهد داشت- حتى اصول گراها- اما نه ميتوان و نه صحيح است كه بخواهيم اعمال و رفتار آنها را با اين دلسوزيها توجيه پذير كرد !

  2. نویسنده محترم انصاف نیوز جامعه بهائی رهبرنداردچه بساکسانی انتخاب بشوندازطریق افرادبهائی که به نان شب نیازداشته وایمان واعتقادش بدیانت بهائی محکم باشدالبته بدون کمترین تبلیغ این یاران راافرادبهائی بمدت یکسال برای امورات جاریه بوسیله افراد انتخاب میشوندوهیچکس رهبرنیست خواهش میکنم مطالعه بدون تیدعصب بفرمائ

  3. جناب آرش :لطفاً توضیحی بر این کامنت بدهید:««مگر ميتوان جنايات اين جماعت روسياه را فراموش كرد ؟ »»،منظور کدام جنایت؟ و روسیاهی به چه مناسبت؟باسپاس .

  4. جناب آقای amrollah pajoohi شما در مورد بهائیها جوری توضیحات کاملی را ارائه می کنید که انسان شک می کنه که نکنه که شما در محافل اونها رفت و آمد دارید و حامی آنها هستید؟!!!! حال اونها را هم خیلی رقت بار و مظلوم ولی در عین حال قوی در دیانت!!!!!! نشان داده اید!!!!!! آیا به این دقت که از حال اونها با خبر هستین ، از انحرافات اخلاقی و اعتقادات غلط و مفسده انگیز اونها هم اطلاع دارید؟ خداوند گمراهان را هدایت کند و توطئه کنندگان اعتقادی و سیاسی و اقتصادی را محو و نابود کند. آمین یا رب العالمین

  5. وقتی فائزه با اونها دیدار می کند یعنی با فرقه ضاله بهایئت که ضدنظام و ضد اسلام هستند دیدار کرده،این پیام بدی برای اصلاحات دارد،چون می گویند اصلاحات با دشمنان متحد شده اند و باید بزرگان اصلاحات با این قضیه مقابله کنند

  6. اون از پسر رفسنجانی که الان تو زندان اوین هست این ام از دخترش که با بهایی ها ملاقات داره اون ام دوستانه پدرش نیمخواد اینارو جمع کنه ؟؟؟

    1. رحیمی خوبه؟ بقایی چطور؟ بابک جان چی؟ دکلها پیدا شد؟ دو میلیارد دلار چطور؟ حق الناس مهمتره یا حق الله؟

  7. من حالا بهاییت رو که ابدا قبول ندارم. اما ایا خداوند این حق رو برای ما روا داشته که به دیگران بگیم به چه چیز باید اعتقاد داشته باشند و به چه چیز نه و اگر نپذیرفتند با انان برخورد کنیم و زندگیشان را با سختی و مرارت همراه کنیم؟ اعتقاد یک امر قلبی و ذهنی است و با سیلی به صورت نمیشه ان را تغییر داد. تنها راه مشروع اینه که اعتقادات خود را عرضه کنیم و اجازه بدیم دیگران خود انتخاب کنند. این راه پیامبران بود. کدام پیامبر با شلاق اومد؟ پیامبران با کتاب اودند. راه پیامبران عرضه اعتقادات بود که چون با عقل سازگاری داشتند مورد پذیرش قرار میگرفتند. بهایی ها هم هر چقدر هم اعتقاداتشون غیر عقلانی باشه تا وقتی تابع قوانین کشور ما باشند حق برخورد و محدود سازی و مجازات آنان را نداریم. فقط میتونیم از خدا بخواهیم هم اونها را و هم ما رو به راه راست هدایت کنه.

  8. همه انسانها در برابر خداوند دارای مقام و مرتبه یکسان هستند. اگر داعش در عراق و سوریه با برادران و خواهران شیعه ما برخورد ناشایسته میکنند . همان نگرش اشتباه آنها هست. داعش شیعه را کافر می داند . آیا ما کافر و نجس هستیم ؟ دوستان نباید با اقوام سیاسی برخورد کنند. همیشه بپرسیم که چرا خدا در زمان آفریدن ما را تفکیک نکرد و مسلمان را سفید ، کافر را سیاه نیافرید ؟ آیا خداوند قادر به این کار نیست ؟

  9. وقتی خوده خدا هم گناه هیچ بنده ای رو به پای بنده دیگه نمینویسه شماها چه کاره اید که اشتباه خانم هاشمی رو به پای پدرش مینویسید؟؟؟؟؟مگر اینکه غرض دیگه دارید!!!!به هرحال خوشمون بیاد یا نیاد ملت آقای هاشمی رو با رای قاطع برای مجلس خبرگان انتخاب کرد,پس سعی نکنیم بازیرک نمایی بعضا عقده ای شخصی رو با این موضوع حساب کنیم..چرا اشتباهه دختره رو با خدمات پدر بیخیال نشیم و برعکس خدمات پدر رو به انقلاب با خطای دختر نادیده بگیریم؟؟؟؟؟؟درحالیکه حتی هرکدوم ازخوده ماهم ممکنه دوست بهايی داشته باشیم و اصولا اونو عیب ندونیم..به خودتون بیایین بدون تهمت هم میشه تو انتخابات بعدی پیروز شد

  10. بسم الله الرحمن الرحيم
    پذيرش بهاييت به عنوان دين، مغايير با ختميت رسول گرامي اسلام است.
    و در صورتي كه حضرت ختمي مرتبت بنا به اشاره شارع مقدس خداوند متعال آخرين فرستاده خداوند هستند و عدم پذيرش اين اصل الهي دروغ بستن به پيامبر اسلام است و از نظر قوانين شرعي و حقوقي ايران جرم مي باشد.
    رجوع كنيد به جرم سب نبي قانون مجازات اسلامي

    1. اگر اینطور نگاه کنیم، یهودی بودن و مسیحی بودن که اقلیتهای پذیرفته شده در قانون اساسی اند هم جرم است چون درغگو شمردن پیامبر در واضح ترین ادعای خود یعنی پیامبر بودنشان است. (و چون اینطور نیست و این موارد جرم نیست، به طریق برهان خلف، استدلال نمای شما باطل است). موفق و متفکر باشید

  11. این الان هیچ ربطی به حرف من نداشت.الان بحث سر حقانیت یا کذب یه دین نیست و اصولا شکی در ساختگی بودن این مثلا دین وجود نداره و لازم نیست برای نشان دادن ساختگی بودن این دین از آیات مقدس استفاده کرد,این دین ساختگی به ذات خودش سرتاپاعیبه حرف من اینه منه پونه به شخصه ممکنه بافلان وزیر فلان وکیل فلان رئیس کمونیست ووهابی و کافر رابطه دوستی داشته باشم فرا و ورای اعتقادات دینی..ببینید بهائیت فتنه انگلیس برای انحراف در تشیع و وهابیت فتنه اونا برای انحراف در تسنن بوده وهست,از نظر هر دوی اینا کافر و مرتد هستن,به خواست خداوند وبخاطر حضور منجی ما حضرت مهدی علیه سلام شیعه کامل از انحراف حفظ شدوبهائیت به شکل یک دین در اومدچون با وجوده 12تا منجی شیعه مصون از انحراف خواهدبود,اما از اون طرف وهابیت به مراتب خطرناکتر ازبهائیت هست برای تسنن و نهایتا برای اسلام چون دقیقا احکام رو دور میزنن و به اسم اسلام ب خورد دنیامیدن,به نظر من بهائیان فقط انسانهایی قابل ترحم,فریب خورده و اتفاقا بسیار مستعد بازگشت به اسلام وتشیع هستن به جای طرد وانزوا اگه به بحث کشونده بشن بسیار بهتره..اون بچه ای که نزدیک به 200ساله از چندین نسل فریب خورده متولد شده چه گناهی داره که نباید حقیقت رو بفهمه؟چه گناهی داره از من طرد و محدودش کنم از اون ور هزار کلاس و مجمع و لجنه و کوفت زهرمار بهائی شستشوی مغزی بهش بدن و بهایی بار بیاد؟؟؟اونا اگه بهائی موندن تقصیر منه تقصیر شماست که بجای تعلیم و تربیت بجای چالش و بحث معتقد به طرد ومحدود کردن وعدم ارتباطیم..

  12. یه سوال از دوستانی که رسما آقای هاشمی رو بخاطرخطای بچه هاش محکوم میکنن,,,قبول دارید وهابیت شکل دیگه بهائیت و کافر هستند ؟؟؟؟؟؟قبول دارید شاید صدها برابر بهائیان توی کشتار نه تنها مسلمانان و شیعه بلکه تو کشتار انسانها به اسم اسلام نقش دارن؟؟؟؟قبول دارید آل سعود فاسد به ذات هستن؟یادتون هم هست که سفرحج چند سال پیش آقای رئیس جمهور اسبق رو ؟؟آیا دیدار دست و روبوسی خوش و بش با وهابی که نماد بارزه کفر هستن عیب نیست؟یا مرغ همسایه …….!!!!!!!!!

  13. اقا شما هم درست در دامي كه خود بهائيان پهن كرده اند افتاده ايد مشگل ما با بهائيان فقط مشگل مذهبي و اعتقادات مذهبي انها نيست ، انها عوامل بيگانه هستند و اين واقعيت انگار ناپذيري است انان جاسوس هستند و خائن به ايران بوده ، هستند ، خواهند بود ، حالا اگر از اعتقادات مذهبي انها هم كه بگذاريم با خيانت انها به كشور و جاسوس بودن انها چه كنيم سوا از اينكه از دشمنان قسم خورده مسلمان بخصوص شيعيان هستند ، مسئله را اينگونه بيان نكن كه مشگل فقط اعتقادات مذهبي انهاست و مشگل ما با انها اين است كه ميگوئيم بايد باورهاي ما راقبوا داشته باشيد باور كنيد كه اين تنها دليل نيست ، حتي مشگل أمير كبير با انها بيشتر به جهت ناآرامیهاي ها و كشتارهايي بود كه در سراسر ايران براه انداخته بودند انها كميته هاي مجازات درست كرده بودند و ايرانيان زيادي را ميكشتند امنيت كشور را برهم زده بودند أمير كبير يك استان يا يك شهر را از شرارت هاي انها أرام ميكرد در شهرها و أستانها ديگر فتنه را بپا ميكردند ولي انها ترجيح ميدهند كه جاسوس بود و خيانت و كشتار خود را پنهان كنند و مظلوم نمايي كنند كه فقط و فقط براي باورهاي ديني ما با مشگل دارند نه اينگونه نيست خيانت انها بر احدي پوشيده نيست خدا را شكر كه مربوط به هزاران سال پيش نيست و بسيار اخير هستند و خيانت و ادمكشي انها براي همه روشن و اشكار و ثابت شده است

  14. بگویید فرقه بهاییت نه دین . اسلام آخرین دین هاست و الباقی فرقه هستند و بس.
    دیدار خانم هاشمی با این اراذل اشتباهی بزرگ بود که ضربه اولش را خودش می خورد . معلوم نیست بین او و بهائیت خبیث چه ها که نگذشته ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا