خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده پدافند هوایی: اگر ضعیف بودیم، قطعاً حمله می‌کردند

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: اگر ما ضعیف بودیم قطعا به ما حمله می‌کردند. علت اینکه به ما حمله نمی‌کنند قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.

به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی با حضور در گروه پدافند هوایی خنداب از سایت‌ها و مواضع پدافند هوایی این یگان بازدید کرد.

‌امیر سرتیپ صباحی‌فرد در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی خنداب با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: ان‌شاالله همانند سال گذشته که در نیروی پدافند هوایی ارتش کارهای بسیار زیادی به همت شما عزیزان انجام شد برنامه‌ریزی‌ها بر این است که بتوانیم در سال 1400 با روحیه مضاعف کارهای بهتری را انجام دهیم و به منویات فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) جامه عمل بپوشانیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 افزو‌د: مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال گذشته را سال جهش تولید نامگذاری کردند و امسال هم در ادامه همان موضوع، سال 1400 را سال تولید پشتیبانی‌ها و رفع موانع نامگذاری کردند. ما همه با جدیت دست در دست هم خواهیم داد تا به منویات ایشان عمل کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی با بیان اینکه در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم خواهیم ‌ایستاد، تصریح کرد: همانطور که تا کنون هیچ دشمن‌ و ابر‌قدرتی به خودش جرات نداده که چشم طمعی به ایران اسلامی ما داشته باشد.

‌امیر سرتیپ صباحی‌فرد در تکمیل سخنان خود خاطرنشان کرد: این میسر نبوده مگر به خاطر قدرت ماندگار نیروهای مسلح و بدانید اگر ما ضعیف بودیم قطعا به ما حمله می‌کردند. علت اینکه به ماحمله نمی‌کنند قوی بودن ما به انواع و اقسام تجهیزات و سلاح های بومی و رزمندگان متخصص و با اعتقاد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. کاش پدافند هوایی تهران را هم به ارتش داده بودند تا شاهد کشته شدن هم وطنانمان در آن پرواز کزایی نبودیم.
    نیروهای ارزشی سپاه جای خود را به نیروهای قشری داده اند و این می شود نتیجه اش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا