خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنل اس ام اس دائمی است یا سالانه؟ تخلف صنفی برخی سایت‌های اینترنتی فروش پنل پیامکی

رپورتاژآگهی

پنل اس ام اس یا سامانه پیامک یک نرم افزار اینترنتی و تحت وب برای ارسال پیامک از طریق اینترنت است، این روزها ارتباط با مشتری و جذب مشتری بدون داشتن پنل پیامکی تقریبا غیر ممکن شده است و نمی توان کسب و کاری را پیدا کنید  که بدون پنل اس ام اس فعالیت بلندمدتی داشته باشد. تمام کسب و کارهای موفق فارغ از اینکه به صورت آنلاین فعالیت می کنند یا به صورت آفلاین برای ارتباط با مشتری و نگهداری مشتری از سامانه پیامک برای ارسال پیامک های اطلاع رسانی، ارسال پیامک های جشنواره ها و تخفیفات و… استفاده می کنند.

 گاهی اوقات انتخاب سامانه پیامکی اشتباه مثلا استفاده از پنل اس ام اس رایگان یا سامانه پیامک ارزان باعث می شود که ضررهای جبران ناپذر به کسب و کار وارد شود. در اینجا سعی کردیم مهمترین معیارها برای انتخاب بهترین پنل اس ام اس و بهترین شرکت سامانه پیامکی در ایران را مطرح کنیم و چند مورد را به صورت مفصل توضیح دهیم تا شما هنگام خرید سامانه پیامکی بدانید می بایست به چه مواردی دقت کنید و از کدام موارد که زرق و برق شرکت ارائه دهنده خدماتی پیامکی هستند عبور کنید.

ما سعی می کنیم مواردی را که اکثر استفاده کننده گان از نرم افزار سامانه پیامکی با آنها به مشکل برخورده اند را به شما اعلام کنیم تا شما از این اشتباهات در امان باشید و بخاطر این موارد ضرر و زیادی به شما وارد نشود.

  • پنل اس ام اس سالانه است ؟ یا دائمی یا پنل اس ام اس مادام العمر
  • بهترین پنل اس ام اس؟ یا سامانه پیامک رایگان یا پنل اس ام ارزان قیمت؟
  • مشکل عبور از بلک لیست مخابراتی و عدم ارسال پیامک به لیست سیاه با استفاده از خط خدماتی
  • عدم توسعه افزونه های پیامکی
  • پشتیبانی نامناسب وغیر حرفه ای 

در بالا اکثر مشکلات سامانه پیامکی اعلام شده است ممکن است برخی برای شما ملموس باشد و از مشاهده برخی تعجب کرده باشید در ادامه به شما توضیح می دهیم که چگونه موارد بالا در انتخاب شما تاثیر گذار هستند و گاها ممکن است باعث شوند در انتخاب بهترین پنل پیامکی اشتباهاتی رخ دهد.

پنل اس ام اس سالانه است یا پنل اس ام اس مادام العمر است؟

از نظر صنف و مخابرات ارائه پنل پیامکی مادام العمر یا پنل اس ام اس به صورت دائمی خلاف قوانین مخابرات و قوانین صنفی است پنل اس ام اس دائمی اغلب توسط افرادی که نمایندگی پنل اس ام اس خریداری کرده اند و خودشان سرشاخه اصلی نیستند ارائه می شوند زیرا این افراد از انجا که دسترسی خاصی به سورس اصلی سامانه پیامکی ندارند و نمی توانند در سورس پنل پیامک تغییراتی داشته باشند تا مزیت رقابلی ایجاد کنند سعی می کنند با اعلام پنل اس ام اس دائمی یا پنل اس ام اس مادام العمر نسبت به جلب مشتری اقدام کنند.

از انجا که افراد حقیقی ارائه دهنده پنل اس ام اس دائمی یا پنل اس ام اس مادام العمر شرکت های اصلی نیستند در اغلب موارد بعد از چندین سال فعالیت چون نمی توانند هزینه های خود را پرداخت کنند کلا نمایندگی سامانه پیامکی را رها می کنند و کاربران این نماینده به مشکلات اساسی برخورد می کند.

اگر بخواهیم ریشه ای به این موضوع بنگریم بوجود امدن چنین مشکلی طبیعی است زیرا این نماینده به صورت فرد حقیقی در چند سال اول فعالیت که تعداد مشتریان کم است می تواند پاسخگوی انها باشد اما با اضافه شدن تعداد کاربران سامانه پیامکی دیگر زمان برای پشتیبانی کافی نیست و از انجا که پنل اس ام اس را به صورت دائمی و مادام العمر ارائه کرده است از پس هزینه ها بر نمی اید نه برای این شخص مقدور است که برای پاسخگویی به کاربران کارمند استخدام کند و نه می تواند به تنهای پاسخگوی تمامی سوالات کاربران باشد و در نهایت این کار را رها کرده و مشتریان بیشترین ضرر را می کنند. به همین دلیل ما همواره تاکید می کنیم که از شرکت های اصلی و رسمی پنل اس ام اس را تهیه نمایید.

همچنین خرید از شرکت های اصلی سامانه پیامکی می تواند در کاهش مالیات شما تاثیر گذار باشد زیرا نمایندگان سامانه پیامکی از انجا که به صورت حقیقی فعالیت می کنند نمی توانند به شما فاکتور رسمی ارائه دهند و فاکتورهای غیر رسمی نیز مورد تایید ممیز مالیاتی نمی باشد بنااین هزینه های شما مورد تایید دارایی نبوده و مالیاتی که باید بپردازید بیشتر خواهد بود.

پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت یا بهترین پنل اس ام اس؟

هیچ یک از شرکت های اصلی سامانه پیامکی پنل اس ام اس را به صورت رایگان ارائه نمی دهند زیرا شرکت های اصلی سامانه پیامکی برای توسعه نرم افزار سامانه پیامک برنامه نویس استخدام کرده اند و می بایست به صورت ماهیانه به برنامه نویسان حقوق دهند و همچنین هزینه های ماهیانه شرکت، حقوق پرسنل، سرور سامانه پیامکی و… باعث می شود که شرکت های معتبر سامانه پیامکی پنل اس ام اس رایگان در اختیار کسی قرار نمی دهند.

دقیقا مشابه مورد بالا اکثر افرادی که نمایندگی سامانه پیامکی تهیه می کنند بخاطر اینکه بتوانند مشتری جذب کنند به عنوان مزیت رقابی پنل اس ام اس را به صورت رایگان یا پنل اس ام اس را به صورت ارزان قیمت ارائه می دهند اما ازهمانطور که در بالا هم گفته شد از انجایی که این شرکت ها نمی توانند پس از چند ماه یا چند سال از پس هزینه های پشتیبانی برایند کاربران را رها می کنند.

همواره دقت داشته باشید که متاسفانه افراد حقیقی نمی توانند به شما فاکتور رسمی بدهند و بنااین تمام هزینه هایی که بابت تبلیغات می  پردازید مورد تایید سازمان امور مالیاتی نمی باشد و با اینکه شما پنل اس ام اس را به صورت رایگان تهیه کرده اید یا یک پنل اس ام اس ارزان قیمت را تهیه کرده اید در امور مالی و مالیاتی شرکت به مشکل برخورد می کنند و هزینه ای که باید به سازمان مالیاتی بپردازید به مرتب بیشتر از هزینه ای است که می توانید از یک شرکت رسمی و معتبر پنل اس ام اس خرداری کنید و مبلغی که باعث تبلیغات پرداخت می کنید را به عنوان هزینه اعلام نمایید تا از مالیات شما کسر شود. بنابراین پنل اس ام اس رایگان یا پنل اس ام اس ارزان قیمت شاید در نگاه ساده بینانه برای شما صرفه جویی کند اما مشکلات بسیار زیادی را برای شما پیش می آورد.

نتیجه گیری

اکثر مشکلات در صنف سامانه پیامکی ناشی از خرید پنل اس ام اس از نمایندگان شرکت های سامانه پیامکی است که این افراد حقیقی متاسفانه به جای ارزش آفرینی به فکر رقابت با قیمت هستند که طبیعی است زمانی که قیمت کاهش می یابد سطح کیفیت و خدمات نیز کاهش می یابد.

به نظر ما اگر کسب و کارتان برایتان مهم است و میخواهید مشکلات و دغدغه های پیش پا افتاده روزانه در مورد ارسال نشدن پیامک و… نداشته باشید با شرکت های اصلی سامانه پیامکی همکاری خود را شروع کنید و برای خرید سامانه پیامک پیشنهاد می کنیم سایت فراز اس ام اس را که به عنوان پنل اس ام اس خدماتی معتبر با ادرس www.farazsms.com مراجعه نمایید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا