خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جسد آزاده نامداری پیدا شد [+خبرهای تکمیلی]

خبرگزاری فارس در ساعت ۲۰:۲۵ نوشت:‌ لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

بر اساس پیگیر‌های خبرنگار فارس، لحظاتی پیش پیکر بی جان «آزاده نامداری» یکی از مجریان سابق صدا و سیما در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شده است. بر اساس این گزارش جزئیات بیشتری از دلیل فوت وی در دسترس نیست.


خبر تکمیلی در ساعت ۲۰:۴۲ شنبه

خبرگزاری مهر نوشت: «خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.»


ساعت ۲۱:‌ اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد «آزاده نامداری»

سرپرست دادسرای جنایی تهران از اعزام بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد آزاده نامداری خبر داد.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران در گفت‌وگو با فارس، درباره حادثه مرگ آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما گفت: کلانتری 134 شهرک غرب ساعتی قبل فوت یک زن جوان را در محل سکونتش به بازپرس ویژه قتل اعلام کرده و در اظهارات اولیه اعلام کرده که این فرد آزاده نامداری است. بازپرس ویژه قتل تهران به محل حادثه اعزام شده است اما هنوز از صحت و سقم هویت اعلام شده اطلاعی در درست نیست. پس از حضور بازپرس در صحنه قتل ابتدا هویت متوفی و سپس علت مرگ وی بررسی خواهد شد.


مهر: آزاده نامداری خودکشی کرده است

یک ‌منبع آگاه به مهر اطلاع داد آزاده نامداری خودکشی کرده است. او گفت که ۲۴ ساعت از فوت پیکری که متعلق به آزاده نامداری است، می‌گذرد. خانواده این مجری صداوسیما در چالوس بودند و چند روزی او تنها بوده است و پدر این خانم با اورژانس تماس می‌گیرد. در بررسی‌های بیشتر از پیکر معلوم شد آزاده نامداری خودکشی کرده است و بیشتر از ۲۴ ساعت از فوت وی می‌گذرد.


پلیس: ۴۸ ساعت از زمان مرگ آزاده نامداری گذشته است

فارس، ۲۱:۱۸ خبر داد: جسد بی‌جان آزاده نامداری مجری سابق صدا و سیما بعد از گذشت ۴۸ ساعت در منزل خود در شهرک غرب پیدا شد.

پیگیری خبرنگار انتظامی فارس از ماموران پلیس حاکی از آن است که ساعت ۱۹ و ۵۰ دقیقه امروز خبر فوت آزاده نامداری به ماموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب گزارش داده شد.

با حضور مأموران در محل مشخص شد که پدر و مادر آزاده نامداری وقتی با عدم پاسخگویی وی مواجه شدند با کلید خانه در را باز کرده و با پیکر بی جان وی در هال خانه مواجه شدند.

بررسی های اولیه نشان داده که ۴۸ ساعت از فوت آزاده نامداری گذشته و جسد وی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است.

گفته می‌شود همسر و فرزند آزاده نامداری در سفر به شمال حضور داشتند.

منزل آزاده نامداری در برجی در خیابان مهستان در طبقه هفتم واقع شده است.


توضیحات مدیر روابط عمومی معاونت سیما درباره فوت آزاده نامداری

ایسنا ساعت ۲۱:۳۰ نوشت:

پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون عصر شنبه (۷ فروردین) در منزل وی پیدا شد. مدیر روابط عمومی معاونت سیما – نیز این خبر را تایید کرد و گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام‌شده با سردار رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ، پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل وی واقع در منطقه گلستان شهرک غرب پیدا شده است و هنوز علت دقیق مرگ وی مشخص نیست.

حمید خواجه‌نژاد، در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: یکی از اعضای خانواده نامداری پس از این‌که متوجه غیبت طولانی‌مدت او می‌شود، با پلیس تماس می‌گیرد و با مراجعه پلیس به منزل نامداری، پیکر بی‌جان او پیدا می‌شود. ضمن این‌که در بررسی‌های اولیه، آثاری از ضرب و جرح در بدن نامداری مشاهده نشده است.

آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون بود که در سال‌های اخیر فعالیتی نداشت. او متولد نهم آذر ۶۳ بود و امروز – هفتم فروردین ۱۴۰۰ – به‌طور ناگهانی پیکر بی‌جان وی در منزلش پیدا شده است.

این مجری و تهیه‌کننده تلویزیونی، با اجراء در برنامه «تازه‌ها» در «سیمای خانواده» به شهرت رسید.

هنوز علت مرگ این مجری سابق تلویزیون اعلام نشده است و بررسی‌های پلیس در این زمینه ادامه دارد.


اولین فیلم از محل مرگ آزاده نامداری

فیلمی از محل مرگ آزاده نامداری که عصر امروز جسدش پیدا شد را به نقل از رکنا ببنید:

رکنا در ساعت ۲۳ گزارش داد:

«۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت.

مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است.

مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.»


توضیح پزشکی قانونی درباره بررسی علت فوت «آزاده نامداری»

ایلنا در ساعت ۲۳:۱۴ نوشت:

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران توضیحاتی درباره روند بررسی علت فوت «آزاده نامداری» مطرح کرد.

«مهدی فروزش» مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در گفت‌وگو با ایلنا درباره مرگ آزاده نامداری گفت: بررسی های صحنه فوت به اتمام رسیده و جسد در حال انتقال به پزشکی قانونی است.

وی ادامه داد: جزییات فوت خانم نامداری متعاقبا بعد از معاینه ظاهری، کالبدگشایی و بررسی های تخصصی آزمایشگاهی به مقام قضایی اعلام می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران در پاسخ به این سوال که روند بررسی و کالبد گشایی جسد چقدر زمان می برد، تصریح کرد: اگر با معاینه ظاهری و کالبدگشایی به علت فوت برسیم؛ فردا نتیجه به مقام قضایی اعلام می شود.

وی ادامه داد: اما اگر نیاز به آزمایشات بیشتر باشد که در اکثریت موارد این چنین است حدود یک ماه تا ۴۰ روز طول می کشد تا نتایج آزمایشات مشخص و به مرجع قضایی اعلام شود.

فروزش در پاسخ به این سوال که آیا آثار ضرب و جرح روی بدن متوفی بوده است یا خیر، گفت: در صحنه همکاران من آثاری از ایراد ضرب و جرح مشاهده نکرده اند.


انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا