خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فرضیه قتل آزاده نامداری منتفی و موضوع خودکشی مطرح است»

قاضی شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری گفت: وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است و موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

میزان نوشت: محمد شهریاری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی تهران و در خصوص آخرین وضعیت پرونده مرگ آزاده نامداری بیان کرد: با بررسی‌های همه جانبه انجام شده از صحنه فوت خانم آزاده نامداری که تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و معاینه جسد توسط پزشکی قانونی در محل فوت، با توجه به اینکه هیچ گونه آثار ضرب و جرح که دلالت بر وقوع قتل یا دگرکشی داشته باشد، به دست نیامد؛ لذا وقوع قتل یا دگرکشی کاملا منتفی است.

سرپرست دادسرای جنایی تهران با اشاره به بررسی دوربین‌های مداربسته ساختمان خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی انجام شده و به ویژه بررسی تلفن همراه متوفی و همچنین دست‌نوشته‌های مکشوفه متعلق به متوفی که خطاب آن به دخترش بوده و نوعی وصیت و خداحافظی با دخترش بوده و دارو‌های موجود در صحنه که مورد استفاده مرحوم بوده، بررسی اولیه پزشکی قانونی در روز جاری که مبین وجود داروی قوی ضدافسردگی در آزمایش سم شناسی متوفی است؛ لذا موضوع خودکشی از طریق مصرف دارو‌های اعصاب و روان مطرح است که البته قطعیت این موضوع منوط به نظر تکمیلی پزشکی قانونی در خصوص نتایج آزمایش آسیب شناسی است.

وی در پایان تاکید کرد: تحقیقات تکمیلی در خصوص این موضوع تحت نظر مقام قضایی در حال انجام است.

————————————————————————————————-

مهدی فروزش، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به احراز هویت جسد «آزاده نامداری» از سوی پزشکی قانونی، اظهار کرد: پس از اعلام کشف جسد، پزشکان پزشکی قانونی در ساعات اولیه در صحنه فوت حضور پیدا کردند و ضمن بررسی صحنه و معاینه جسد، نسبت به تهیه گزارش و اعلام آن به مرجع قضایی اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و امروز صبح مورد کالبدگشایی قرار گرفت، گفت: در معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته، علائم و شواهدی از آثار ضرب و جرح یافت نشد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران تصریح کرد: تعیین علت فوت منوط به حصول نتایج آزمایش‌های سم شناسی و آسیب شناسی خواهد بود و طی روز‌های آتی به مقام قضایی اعلام می‌شود.

دکتر فروزش خاطرنشان کرد: بر اساس معاینه ظاهری و کالبدگشایی صورت گرفته توسط متخصصان پزشکی قانونی، هیچگونه آثاری از بارداری یافت نشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا