خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سردار رضایی: در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است

سردار رضایی، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه در مناطق مرزی هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم، گفت: در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است و این، موجب تقویت تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود و اینگونه است که تمام مناطق و استان‌های مرزی آماده هرگونه سرمایه‌گذاری هستند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار قاسم رضایی در ادامه سفر به استان خوزستان از پاسگاه دریایی اسکله ۱۲ شهرستان آبادان بازدید و اظهار کرد: ایران اسلامی پایه‌ محکمی که معمار کبیر انقلاب از سال ۱۳۴۲ بنا نهاد را در حرکتی انقلابی در ۲۲ بهمن ۵۷ به ثمر رساند و امروز هم با افتخار آن را محافظت می‌کند.

وی افزود: ایران که مردان و زنان بزرگی را در خود جای داده تکیه‌گاه مستضعفین جهان است و جهان اسلام به آن به عنوان یک تکیه گاه سربلند و سرافراز نگاه می‌کند، کشوری که حوزه استکبار را به خاک کشیده و این موضوع استمرار دارد.

جانشین فرمانده ناجا تصریح کرد: امروزه توطئه‌های دشمنان در آن سوی مرزها با رهنمودهای حکیمانه رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) یکی پس از دیگری خنثی می‌شوند و ایران همچنان سرافرازانه در استقرار احکام الهی در جهان و منطقه یکه‌تازی می‌کند.

وی با بیان این که انسجام بسیار بالایی در کشور جاری است، افزود: امروز تبعات ایستادگی ایران اسلامی در جای جای جهان حتی در قلب اروپا و آمریکا را می‌بینیم و آنچه فتنه‌ها را خنثی می‌کند روح الهی عملکرد دولتمردان و غیورمردان این کشور است.

سردار رضایی گفت: در خردادماه امسال انتخابات ریاست جمهوری و شوراها برگزار خواهد شد که هر کدام مهر تاییدی بر حرکت و پیشرفت اسلامی است و هر آنچه تهدید و توطئه و تحریم علیه ایران اسلامی بود نه تنها باعث توقف حرکت انقلابی ما نشد بلکه موجب شکوفایی، انسجام و تکیه به توانمندی نیروهای داخلی شد.

وی تصریح کرد: امروز در مناطق مرزی امنیت بسیار بالایی برقرار است و این، موجب تقویت تولید و شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود و اینگونه است که تمام مناطق و استان‌های مرزی آماده هرگونه سرمایه‌گذاری هستند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: امروز با توفیق الهی و مدیریت و سکانداری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و انسجامی که در بین قوا و همه دستگاه‌ها است امیدواریم که در گام دوم انقلاب و حرکت‌هایی که در ۴۰ سال گذشته انجام شده در چله دوم انقلاب به رتبه‌های بالای اقتصادی جهان برسیم.

سردار رضایی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در جهان و تلاش کشورها برای مقابله با آن و به انحصار گرفتن واکسن کرونا می‌بینیم که جوانان باهوش ایرانی واکسنی تولید می‌کنند که دنیا را در بهت فرو می‌برد و خیلی از کشورهای جهان حتی فکرش را هم نمی‌کردند.

وی با بیان اینکه امروز در مناطق مرزی هیچ گونه مشکل ناامنی نداریم، افزود: در مناطق مرزی و استان خوزستان امنیت بسیار خوبی برقرار است و مرزنشینان و ساحل‌نشینان در کمال آسودگی به کسب و کار مشغول هستند و مراودات مرزی هم با حجم بسیار بالا انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی در موضوع مرزبانی یکی از مرزبان‌های مطرح جهان و صاحب سبک و تجربه است و نخبگان و رزمندگانی در این سازمان فعالیت می‌کنند که همچون دوران دفاع مقدس روحیه ایثار و از خود گذشتگی دارند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: در سال ۹۹ نیروی انتظامی در کنار سایر ماموریت‌ها بیش از یک هزار تن کشفیات مواد مخدر داشته که در تاریخ بی‌سابقه بود که همه آنها حاصل عملیات‌ها، درگیری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان است تا آسایش و آرامش را به کشور هدیه کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا