خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم در دیداری دوستانه از ساعت 13:30 در ورزشگاه ملی ژاپن در توکیو رودررو می‌شوند.

(این دیدار با برتری 2 بر 1 اینترمیلان برابر پی اس جی پایان یافت)

دو تیم پاری سن ژرمن فرانسه پرافتخارترین تیم فوتبال داخلی فرانسه و اینترمیلان ایتالیا دومین تیم پرافتخار ایتالیایی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با 3 قهرمانی از ساعاتی دیگر در دیداری دوستانه در تور پیش فصل ژاپن به مصاف هم خواهند رفت.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر بهره ببرید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده پاری سن ژرمن و اینترمیلان 10 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی
پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 | فوتبال دوستانه باشگاهی

پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402

باشگاه پاری سن ژرمن با مالکان قطری خود پس از یک دهه بریز و بپاش عملا به هدف اصلی خود یعنی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌اند و حالا در این فصل پس از جدایی راموس و مسی احتمالا با جدایی امباپه نیز رو به رو خواهند شد.

امباپه که قصد دارد تا آخرین روز قرارداد خود یعنی سال آینده در پاریس بماند ولی قرارداد خود را پس از آن تمدید نکند، این روزها با غضب مدیران پی اس جی رو به رو شده و آن‌ها امباپه را از لیست تور ژاپن خط زدند تا این فوق ستاره در این دیدار حضور نداشته باشد؛ به نظر باشگاه فرانسوی برای جلوگیری از جدایی رایگان امباپه او را در همین تابستان به فروش برساند.

با این وجود حضور لوییز انریکه بر روی نیمکت پاریس و اضافه شدن بازیکنانی چون آسنسیو، میلان اشکرینیار بازیکن فصل پیش اینتر ایتالیا، لوکاس هرناندز و احتمالا به زودی عثمان دمبله به نظر فصل تازه‌ای را در این باشگاه نوید می‌دهد.

اما در آن سو اینتر ایتالیا پس از قهرمانی با آنتونیو کونته در فصل ۲۰۲۱_۲۰۲۰ سری آ، با هدایت سیمونه اینزاگی موفق به فتح لیگ نشده اما از آنجایی که تخصص اینزاگی دیدارهای حذفی است، اینتر با هدایت او در دو فصل اخیر دو سوپرجام ایتالیا و دو جام حذفی را تصاحب کرده و فقط دو دیدار حذفی را واگذار کرده یکی به لیورپول در لیگ قهرمانان دو فصل پیش و یکی فینال فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان اروپا به منچسترسیتی.

اینتر اینزاگی تا بدین جای کار با جدایی بازیکنانی چون ادین ژکو، دی آمبروزیو، گالیاردینی، اونانا، هندانوویچ، بروزوویچ، اشکرینیار و … رو‌به‌رو شده و خبری از دائمی شدئن قرارداد قرضی لوکاکو که با مذاکره با یوونتوس حسابی افعی‌ها را خشمگین کرده هم نیست.

بدین ترتیب اینتر با یک انقلاب در تیم رودررو شده و تا بحال بازیکنانی چون کوادرادو یکی از کاپیتانان یوونتوس دشمن شماره ۱ اینتر، مارکوس تورام پسر اسطوره فرانسوی یوونتوس و داویده فراتزی به تیم اضافه شدند و در روزهای آتی نیز خریدهای بیشتری در راه خواهند بود.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده پاری سن ژرمن و اینتر 10 مرداد 1402 از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفته است استفاده نمایید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا