خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده‌ی رهبری در سپاه: سال حساسی برای انقلاب است

نماینده‌ی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: امسال سال حساسی برای انقلاب اسلامی است به‌ویژه انتخاباتی در پیش داریم و باید مهدی گونه به کسی رای دهیم که در واقع پیرو مهدی باشد و برای رهبری سرباز و برای مردم خادم باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به فرارسیدن سال روز میلاد امام زمان(عج) اظهار داشت: سال جدید با حضرت بقیه الله الاعظم(عج) آغاز شد و با میلاد این امام همام به پایان می‌رسد و سال ولایت است.

وی افزود: امیدوارم به معنای واقعی کلمه از منتظرین و زمینه‌سازان نهضت ظهور باشیم، در زمان غیبت گفته‌شده است که یکی از مهم‌ترین وظایف ما انتظار سازنده است، ظهور امام زمان(عج) دو شرط دارد و به‌جای اینکه به دنبال علائم ظهور باشیم که دست ما نیست به دنبال شرایط ظهور باشیم که دست ماست.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه بیان کرد: “تبری” فاصله گرفتن و انزجار از حاکمیت‌های غیر الهی است، تا انسان‌ها از ولایت‌های غیر الهی فاصله نگیرند و تشنه ولایت خدا نشوند، ظهور شکل نمی‌گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: در روایات ما شیعیان آمده است که باید انواع دولت‌ها و حاکمیت‌ها بیایند و مردم مشاهده کنند که غیر از حاکمیت الهی هیچ حاکمیتی منجی آن‌ها نیست و آن موقع حضرت بقیه‌الله(عج) حضور پیداکرده و ظهور می‌کند.

حاجی صادقی حرکت در مسیر امام زمان(عج) را مورد تأکید قرارداد و ادامه داد: “تولی” یعنی مردم با امام دوازدهم و آخرین خورشید هدایت کاری نکنند که با امامان قبلی کردند و به معنای واقعی فرمان‌بر و تسلیم در برابر وی باشند و در همه‌جا خود را سپر بلا ولایت الله کنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی فراهم‌کننده مقدمات ظهور است و به برکت انقلاب اسلامی روحیه و فرهنگ تبری روزبه‌روز در دنیا بیشتر شکل می‌گیرد و مردم مشاهده می‌کنند حاکمیت‌های غیر الهی ظلم بزرگی در حقشان می‌کنند و نمی‌توانند منجی آن‌ها باشند و همچنین تولی در حال شکل‌گیری است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه افزود: در دورانی هستیم که مسلم امام زمان(عج) و مالک اشتر امام(ع) آمده تا ما را آماده حضور حسین زمان و آماده ظهور آخرین منجی کند، امروز بهترین کار برای انجام تکلیفی که در عصر غیبت داریم همراهی و فرمان‌برداری از ولایت‌فقیه و تقویت روزبه‌روز انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه شهدا بیشترین سهم و نقش را در نهضت ظهور دارند، خاطرنشان کرد: امسال سال حساسی برای انقلاب اسلامی است به‌ویژه انتخاباتی در پیش داریم و باید مهدی گونه به کسی رای دهیم که در واقع پیرو مهدی باشد و برای رهبری سرباز و برای مردم خادم باشد، مردم را برای خود نخواهد بلکه خود را برای مردم بخواهد و با توانمندی حل مشکلات را مورد تأکید قرار دهد تا بتوانیم با فراهم کردن مقدمات ظهور، عصر ظهور را سرعت ببخشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا