خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رامین مهمانپرست کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ شد

رامین مهمان‌پرست، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یک نشست خبری رسماً برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اعلام کاندیداتوری کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رامین مهمانپرست در نشست خبری افتتاح ستاد ائتلاف وحدت ملی مازندران در پاسخ به تسنیم حضور خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری امسال را رسما تایید کرد.

وی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه مازندران با اشاره به اینکه بنده در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نامزد شده‌ بودم و در سال 98 نیز نامزد بودم گفت با برنامه‌های اساسی در حوزه سیاست خارجی و داخلی به عنوان نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری می‌کنم و تقریباً اولین حضور رسمی خود را در ساری اعلام می‌کنم.

مهمانپرست در ادامه با اشاره به اینکه افرادی که شایستگی حضور و ارائه طرح و برنامه برای ریاست جمهوری را داشته باشند پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری خواهند گذاشت، اظهار داشت: ائتلاف وحدت ملی، فردی را برای انتخابات ریاست جمهوری دارای برنامه باشد و توانایی تغییر اداره ساختار اداری کشور را داشته باشد آن را حمایت می‌کنیم.

وی افزود: مردم بر اساس چهره یا شکل به افراد رای نمی‌دهند بلکه فردی که برای اداره کشور نامزد شده باید دارای طرح و برنامه خاصی باشد.

رئیس ائتلاف وحدت ملی با اشاره به اینکه رویکرد ملی برای مبارزه با فساد در کشور ایجاد شده است، تصریح کرد: بنده در انتخابات ریاست جمهوری پس از کاندیداتوری استعفا داده و در انتخابات مجلس 98 نیز نامزد شده بودم و این دوره ریاست جمهوری با توجه به اینکه برنامه اساسی برای اداره کشور دارم، در انتخابات ریاست جمهوری 1400 شرکت خواهم کرد.

مهمانپرست با بیان اینکه استراتژی مشخصی برای اداره وزارت خارجه باید صورت گیرد، افزود: ایجاد معاونت اقتصادی در وزارت خارجه و دفاتر سفرا در خارج کشور از برنامه‌های اساسی بنده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا