خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده مجلس: اجباری بودن غربالگری دوران بارداری را برداشتیم

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با طرح حذف غربالگری دوران بارداری فقط اجباری بودن را برداشتیم و اگر خانواده خودش خواست می‌تواند این کار را انجام بدهد.

به‌گزارش ایسنا حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی چهارشنبه 11 فروردین‌ماه در نشستی با حضور اهالی رسانه استان همدان، اظهار کرد: در بحث نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی هفته‌ای نبوده که وزیری در راهروهای مجلس نباشد و وزیر امور خارجه در یک روز دو کارت زرد از مجلس گرفت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فرهنگ مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس، مطرح کرد: هیچ مجلسی همچون مجلس یازدهم آنقدر خود را در معرض قضاوت مردم قرار نداده، شفافیت آرای نمایندگان هم در این مجلس تصویب شده‌است.

وی در رابطه با طرح جوانی جمعیت، گفت: این کمیسیون بیش از ۷۰ جلسه و ۵۰۰ ساعت کار کارشناسی حتی در روزهای تعطیل انجام داده و نماینده دستگاه‌های مختلف در آن حضور داشتند و در ۷۲ ماده تکمیل و در بودجه ۱۴۰۰ برای آن ردیف بودجه تصویب شد.

فلاحی ادامه داد: در رابطه با طرح حذف غربالگری دوران بارداری فقط اجباری بودن را برداشتیم و اگر خانواده خودش خواست می‌تواند این کار را انجام بدهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. این نظام ما عجایب المخلوقاته: وقتی بحث حقوق ملت، سلامتی مردم، نجات جان مردم و رفاه اوناس، حاکمیت مجدانه حداقلیه و تا بتونه هیچ دخالتی نمیکنه، اما وقتی بحث آزادی مردم، نقش آفرینی مردم در سرنوشت خودشون، مطالبه رفاه و زندگی سالم باشه، حاکمیت بیشترین دخالت رو می کنه حتی با …!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا