خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت ظریف درباره نشست حضوری اعضای برجام برای «طراحی مسیر رفع تحریم‌»

جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران با اشاره به برگزاری نشست حضوری کمیسیون مشترک برجام در وین در توییتی نوشت: «هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است».

به‌گزارش ایرنا محمدجواد ظریف در حساب کاربری خود در تویتر نوشت: در جلسه مجازی کمیسیون مشترک برجام، ایران و اتحادیه اروپایی/تروییکای اروپایی+۲، توافق کردند سه‌شنبه آینده در وین گفت‌وگو را به صورت رو در رو از سر بگیرند.

هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است.  

ایران و ایالات متحده دیداری نخواهند داشت؛ غیرضروری است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ضمن خدا قوت به وزیر محترم خارجه و تمامی دست همکاران خدوم ایشان؛ به نظر حقیر اگر متن جناب دکتر ظریف این گونه تنظیم می شد بهتر بود:
    «هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است».
    یا:
    «هدف، سریعا نهایی کردن رفع تحریم‌ها و اقدامات هسته‌ای، از طریق طراحی مسیر رفع تمام تحریم‌ها، و پس از آن طراحی مسیر توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران است».
    غرض آن است که میان آن چه می دهیم و آن چه می ستانیم تعادل باشد. اگر بنا بر دادن «طرح» است برای هر دو طرف باشد و اگر بنا بر «اقدام بالفعل» است؛ آن هم برای هر دو طرف باشد. چگونه است که «رفع تحریم آمریکا»، “طرح” می خواهد اما «توقف تدابیر جبرانی از سوی ایران» طرح نمی خواهد؟!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا