خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اسانس عطر شیخ گلد یا کرید سیلور؟

رپورتاژآگهی

امروزه تنوع عطر و ادکلن ها در بازار بسیار زیاد شده است که این مسئله باعث می شود انتخاب بین عطر های موجود برای طرفداران این محصولات کمی سخت تر از گذشته شود.

یکی از دلایل سخت شدن انتخاب و خرید عطر این است که امروزه تعداد برند هایی که عطر و ادکلن تولید می کنند بسیار زیاد شده است و گاها نام عطر هایی را می شنویم که تا به حال هیچ کجا اسمشان را نه دیده ایم و نه شنیده ایم!

مسئله ی بعدی وجود گسترده و خارج از کنترل عطر های فیک و کپی از عطر های اورجینال و اصل است که خود به معضلی بزرگ برای طرفداران عطر های اورجینال تبدیل شده است.

در این زمان، یک فروشگاه تخصصی و حرفه ای برای فروش عطر می تواند بهترین گزینه باشد تا شما عزیزان نه تنها از اصل بودن محصول خود مطمئن باشید، بلکه با دریافت مشاوره از فروشنده بتوانید بهترین گزینه را بین برند های مختلف انتخاب کنید.

فروشگاه عطر فرید یکی از همین مراکز فروش عطر است که با تجربه ی طولانی مدت و حرفه ای در کنار محصولات اصل و اورجینال خود توانسته رضایت کامل و همه جانبه ی مشتریان خود را به دست بیاورد.

مشاوره هنگام خرید عطر، محصولات اورجینال و اصل و در عین حال بهترین قیمت در میان رقبا باعث شده تا عطر فرید به یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکز فروش عطر تبدیل شود.

در این مقاله، عطر فرید قصد دارد دو مدل از بهترین نمونه عطر های سرد و گرم دنیا را به شما عزیزان معرفی کند: عطر شیخ گلد ادیشن و عطر کرید سیلور که از پر طرفدار ترین و خاص ترین های بازار عطر و ادکلن هستند.

کرید سیلور، مسافری از کوه های آلپ

عطر کرید سیلور مانتین واتر (Creed Silver Mountain Water) از شاهکار های برند سلطنتی کرید به شمار می رود که در سال 1995 و به دست اولیویِر کرید (Oliver Creed) طراحی شد.

آنطور که در منابع مختلف گفته می شود، اولیویر کرید بشدت عاشق ورزش اسکی و برف بوده است و همین شد که تصمیم به ساخت این عطر گرفت. او درباره این عطر می گوید:

کرید سیلور نشان دهنده ی درخشش جریان آب در کوه های پر برف آلپ است.

بسیاری نیز معتقدند که طراحی شیشه ی این عطر به رنگ سفید و درب نقره ای آن که می تواند حس سرما را به ما منتقل کند نشان دهنده ی کوه و برف روی آن است.

عطر فرید یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکزی است که بیش از 10 سال است که در زمینه فروش و توزیع عطر های معتبر و شناخته شده در سطح دنیا مشغول به فعالیت حرفه ای است.

کرید سیلور مانتین واتر یک عطر رویایی با بوی میوه ای و چوبی بوده که دارای ماندگاری و پخش بوی بالا است که شامل سه نت تشکیل دهنده می باشد:

  • نت اول: ترنج و پرتقال ماندارین
  • نت دوم: چای سبز و انگور فرنگی سیاه
  • نت سوم: برگ درخت نارنج، مشک، چوب صندل سفید، گیاه باریجه و صمغ گالبانیوم

زمانی که این عطر را برای اولین بار اسپری می کنید، خیلی سریع بوی پرتقال ماندارین و نارنج را احساس می کنید که می تواند نشاط و شادی ویژه ای را با ترکیب مرکباتی-میوه ای شیرین خود برای شما به وجود بیاورد.

بعد از آن نوبت به نت دوم با رایحه انگور فرنگی سیاه و چای سبز می رسد که هدف از قرار دادن این ترکیبات ایجاد یک تمرکز و آرامش عمیق و دلچسب برای شما عزیزان است.

پس از گذشت مدتی می توانید احساس کنید که نت های میانی کمرنگ تر می شوند و نت های انتهایی با رایحه برگ درخت نارنج، مشک، چوب صندل سفید، گیاه باریجه و صمغ درخت گالبانیوم کم کم خودش را به مشام شما می رساند.

همانطور که گفتیم کرید سیلور به دلیل علاقه ی شدید طراح آن به برف و اسکی ساخته شد و با نگاه به شیشه ی آن می توانیم آن حس «برفی» و سرما را از آن بگیریم. همچنین یکی از برجسته ترین چیز هایی که با نگاه به آن می بینیم لوگو یا نشان تجاری کرید است که به زیبایی روی آن حکاکی شده است.

شکل شیشه این عطر، رنگ بکار رفته در آن، نشان سلطنتی کمپانی کرید به همراه درب نقره ای آن که ترکیب فوق العاده ای ساخته است باعث شده تا کرید سیلور مانتین واتر به یکی از پرطرفدار ترین های بازار عطر تبدیل شود، و از همان سال اول تا به حال خرید اسانس عطر کرید سیلور مانتین واتر جزء اولین گزینه های خریداران و طرفداران محصولات کرید باشد.

از آنجایی که زمستان کم کم درحال رسیدن به انتهای خودش است و از همین حالا می توان بوی بهار را احساس کرد، این عطر دوباره به یکی از پر فروش ترین عطر ها در میان افراد خوش سلیقه تبدیل شده است و شما عزیزان نیز می توانید جهت خرید اسانس کرید سیلور مانتین واتر همین حالا به وب سایت عطر فرید مراجعه فرمایید.

اسانس عطر شیخ گلد ادیشن

عطر شیخ گلد ادیشن بر خلاف عطر کرید سیلور یک عطر گرم و تند است که در سال 2013 طراحی و ساخته شده است.

این عطر که در دسته عطر های گرم قرار می گیرد، با پخش بو و ماندگاری بالای خود موفق شده تا به یکی از اصلی ترین گزینه های طرفداران عطر و ادکلن تبدیل شود.

شیخ گلد ادیشن با بوی گرم خود می تواند سوز سرمای شب های زمستانی را گرما ببخشد و نشان دهنده ی پرشوری و در عین حال جنتلمن بودن صاحب خود باشد.

وقتی که اولین بار از شیخ گلد ادیشن استفاده کنید، بوی فوق العاده ای که ترکیب فلفل سیاه، فلفل صورتی و زعفران می سازد می تواند هر کسی که اطراف شماست را مست شما کند.

بعد از آن نوبت به بوی رز، اسطوخودوس و شمعدانی می رسد تا وارد عمل شوند و نشان بدهند که صاحب این عطر چه فرد پر انرژی، گرم و باکلاسی است.

بعد از مدتی نیز نت سوم که شامل رایحه ی دانه ی تونکا، عنبر، عود و چوب صندل می رسد تا هرکسی که به شما نزدیک می شود را شیفته ی شما کند.

عطر فرید یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکزی است که بیش از 10 سال است که در زمینه فروش و توزیع عطر های معتبر و شناخته شده در سطح دنیا مشغول به فعالیت حرفه ای است.

به این ترتیب عطر شیخ گلد ادیشن شامل سه نت بویایی زیر می باشد:

  1. فلفل صورتي، فلفل سياه و زعفران
  2. اسطوخودوس، گل شمعداني و گل رز
  3. لوبيا تونكا، چوب صندل، عنبر و عود

این عطر از جمله عطر هایی است که به دلیل طرفداران بسیار زیادی که بخصوص در میان آقایان ایرانی دارد به سرعت فروش می رود، پس بهتر است زمان را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وب سایت عطر فرید اقدام به خرید اسانس عطر شیخ گلد ادیشن کنید.

با عطر فرید، اورجینال باشید

عطر فرید یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین مراکزی است که بیش از 10 سال است که در زمینه فروش و توزیع عطر های معتبر و شناخته شده در سطح دنیا مشغول به فعالیت حرفه ای است.

فروشگاه عطر فرید که محصولات خود را بصورت اینترنتی نیز به فروش می رساند، توانسته با محصولات با کیفیت و اصل خود، و همچنین قیمت های مقرون به صرفه ای که دارد به یکی از رقبای سرسخت بزرگ ترین مراکز فروش عطر ایران تبدیل شود.

به شما عزیزان نیز پیشنهاد می کنیم که فرصت را از دست ندهید و همین حالا با مراجعه به وب سایت فروشگاه از محصولات آن دیدن فرمایید.

در نهایت صمیمانه از شما گرامیان بابت مطالعه ی کامل این مقاله سپاسگذاریم و بهترین ها را برایتان آرزو می کنیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اسانس عطر کرید سیلور مانتین واتر بهترین عطر زنانه و مردانه هست واقعا برند کرید عطر های خوبی داره کرید سیلور مانتین رو محال هست که استفاده بکنین و اطرافیان ازتون نپرسن که چه عطری زدی.
    عطر کرید سیلور مانتین واتر رو به هر کسی که عطر های خنک رو دوست داره پیشنهاد میکنم هم ماندگاری بسیار خوبی داره هم همه رایحشو میپسندن، عطر شیخ گلد رو من یه بار به اندازه خیلی کم گرفتم بعد از استفاده لباس هامو هم بعد شستن بازم بوی تند این عطر شیخ گلد میومد، برای کسایی که عطر خیلی تند دوست دارن مناسب هست

  2. اسانس عطر کرید سیلور مانتین واتر بهترین عطر زنانه و مردانه هست واقعا برند کرید عطر های خوبی داره کرید سیلور مانتین رو محال هست که استفاده بکنین و اطرافیان ازتون نپرسن که چه عطری زدی.
    عطر کرید سیلور مانتین واتر رو به هر کسی که عطر های خنک رو دوست داره پیشنهاد میکنم هم ماندگاری بسیار خوبی داره هم همه دوستش دارن

  3. اسانس عطر کرید سیلور مانتین واتر بهترین عطر زنانه و مردانه هست واقعا برند کرید عطر های خوبی داره کرید سیلور مانتین رو محال هست که استفاده بکنین و اطرافیان ازتون نپرسن که چه عطری زدی.
    عطر کرید سیلور مانتین واتر رو به هر کسی که عطر های خنک رو دوست داره پیشنهاد میکنم هم ماندگاری بسیار خوبی داره هم همه دوستش دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا