خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 18 مرداد 1401

پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 18 مرداد 1401 در قونیه ترکیه را با ما ببینید ؛ امروز ورزشکاران ایرانی در رشته های والیبال، دو و میدانی، تکواندو، هتدبال و … رقابت میکنند.

به گزارش انصاف ورزشی، در این دوره از بازی‌های کشورهای اسلامی که به نوعی المپیک کشورهای مسلمان است، بیش از4 هزار ورزشکار از ۵۶ کشور اسلامی حضور یافته و در ۲۱ رشته ورزشی به میزبانی شهر قونیه ترکیه با هم به رقابت می پردازند.

مراسم افتتاحیه بازی‌ها امروز 18 مرداد 1401 به صورت رسمی برگزار می‌شود که سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک برای حضور در مراسم افتتاحیه نیز عازم قونیه شده است.

پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 18 مرداد

اما برای تماشای این رقابت ها می توانید از طریق لینک هایی که در ادامه مطلب در اختیار شما گذاشته ایم برخی از این رقابت ها را هر روز دنبال کنید.

امروز اما ورزشکاران ایران در رقابت های گوناگون به میدان می‌روند که از جمله والیبال ایران در ساعت 14:30 به مصاف قطر میرود و ورزشکاران دو و میدانی ایران از جمله پرچمدار کاروان فرزانه فصیحی نیز به رقابت خواهند پرداخت.

رکورد شکنی فرزانه فصیحی ؛ بانوی المپیکی دوی سرعت بازهم درخشید

امروز همچنین ورزشکاران ایران در رقابت های تکواندو و هندبال زنان نیز مسابقه خواهند داد؛ برای دیدن پخش زنده بازی های کشورهای اسلامی 18 مرداد 1401 از لینک های زیر استفاده کنید:

لینک 1 ( لینک اختصاصی و خارجی)

لینک 2

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا