خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ جوادی‌آملی به بی‌اخلاقی برخی رسانه‌ها

آیت الله جوادی آملی در درس اخلاق روز پنجشنبه ی خود خطاب به خبرنگاران گفت: سخنی شنیدید به میل خود آن مطلب را تفسیر یا تطبیق نکنید، امین الله باشید.

به گزارش انصاف نیوز، این مرجع تقلید در سخنانی در درس اخلاق روز پنجشنبه در قم که در سایت خود منتشر شده، به ضرورت حفظ آبروی مؤمن پرداخت و در توصیه‌ای به خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: مبادا اگر جایی به عنوان خبرنگار رفتیم و سخنی شنیدیم به میل خود آن مطلب را تفسیر کنیم یا خدای ناکرده به میل خود تطبیق کنیم و از این طریق با آبروی کسی بازی کنیم؛ چون ذات اقدس الهی آبروی مؤمن را به این آسانی مورد تعرّض دیگری قرار نمی‌دهد. فرمود به میل خودتان تطبیق نکنید، به میل خودتان تفسیر نکنید، امین الله باشید اگر امانت را حفظ کردید هم در دنیا محفوظید و هم در آخرت اما اگر خدای ناکرده ما با آبروی کسی بازی کردیم ذات اقدس الهی در فرصت لازم و ضروری آبروی ما را ممکن است از بین ببرد.

در روزهای اخیر استفاده از واژه های دیوث و دیاثت از سوی آیت الله جوادی آملی در دیدار با دکتر محمدرضا عارف، برداشت هایی را در یک سری از رسانه ها به دنبال داشت که با توضیح دفتر این مرجع تقلید [لینک] مواجه شده بود.

خبر مرتبط:

یادداشت | سه نکته از سخنان اخیر جوادی آملی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

    1. در انصاف نیوز درباره ی هیچ کدام از شخصیت ها و همچنین مسوولین از القابی مانند حضرت استفاده نمی شود. ضمن این که در تیتر به دلیل محدود بودن کلمات استفاده شده، معمولا از درج عنوان «آیت الله» اجتناب می شود، اما گاهی که امکانش از لحاظ طولانی نشدن باشد درج می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا