خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش رگبار در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه گفت: براساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی با حرکت یک سامانه بارشی به سمت شرق در روز جمعه (11 مهرماه) به شدت بارندگی در سواحل به ویژه در استان گیلان افزوده و دریای خزر مواج می‌شود. مناطق غرب کشور و استان‌های واقع در جنوب البرز نیز در برخی ساعات، رگبار باران با احتمال رعد و برق و در شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اضافه کرد: از اواخر روز جمعه در شمال غرب به تدریج از ابرناکی کاسته می‌شود. در این روز در برخی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرها افزایش می‌یابند و احتمال وقوع رگبار باران در این نقاط وجود دارد.

وی افزود: این وضعیت در این مناطق در روز شنبه(12 مهرماه) بعدازظهر نیز تکرار می‌شود. در این روز بارش پراکنده در ارتفاعات البرز، استان گیلان و استان‌های جنوب البرز پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر در این روز همچنان مواج است و از اواخر وقت به تدریج دریا آرام می‌شود.

وظیفه در پایان درباره هوای استان تهران در روزهای آینده گفت: هوای این استان در روز جمعه نیمه‌ابری تا تمام ابری و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و بیشترین دما در این روز به 30 درجه و کمترین دما به 20 درجه می‌رسد. روز یکشنبه نیز هوا خنک‌تر می‌شود و پیشترین و کمترین دما به‌ترتیب به 29 و 19 درجه کاهش می‌یابد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا