خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نباید اجازه دهیم که دشمن در نیروهای مسلح نفوذ کند»

ناصر سراج، دادستان نظامی استان تهران گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن در نیروهای مسلح نفوذ کند و این امر با کارهای اطلاعاتی و حفاظتی محقق می‌شود.

به گزارش مهر، دادستان نظامی استان تهران در تشریح اقداماتش به عنوان دادستان جدید نظامی استان تهران گفت: تمرکز من بر روی ترک «فعل» است البته سعی می‌کنیم در این جایگاه پرونده سنگینی نداشته باشیم چرا که اساس این امر «پیشگیری» است.

ناصر سراج ادامه داد: همانطور که رئیس قوه قضائیه هم بر ترک فعل تأکید داشته ما هم باید این مقوله را سر منزله کارهای خود قرار دهیم البته «فعل» انجام می‌شود اما ما باید در دادستانی نظامی بر روی ترک فعل کار کنیم.

وی افزود: بنابراین باید از نیرویی که کار نمی‌کند، توضیح بخواهیم. به عنوان مثال باید پیگیر این باشیم که چرا سرقت مسلحانه انجام می‌شود و در چنین شرایطی، چرا آن سرقت کشف نشده است؟

به گفته سراج، ترک فعل باید از «شعار» به «عملیات» تبدیل شود.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های من در این جایگاه، اجرای قانون و فرامین مقام معظم رهبری است به خصوص آنکه ما در جایگاهی هستیم که تمام عوامل و نیروهایمان تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا است.

دادستان نظامی استان تهران با اشاره به اینکه باید پیشگیری را در اولویت کارها قرار دهیم گفت: نباید اجازه دهیم که دشمن در نیروهای مسلح نفوذ کند و این امر با کارهای اطلاعاتی و حفاظتی محقق می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا