خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نمایندگی فروش دستگاه تصفیه آب خانگی اورجینال

رپورتاژآگهی

این روز ها اهمیت کیفیت و سلامت آب آشامیدنی موضوعی است که برای همه آشکار است. در بسیاری از مناطق کشورمان آب لوله کشی کیفیت مناسبی ندارد و به دلیل سختی زیاد و وجود مواد آلاینده و مضر در آن، استفاده از تصفیه آب های خانگی بسیار مهم می باشند. می دانیم که تصفیه خانه ی شهری نمی تواند این حجم زیاد از آب را تصفیه کند و به همین علت خرید یک دستگاه تصفیه آب برای هر خانه ای به افزایش کیفیت و سلامت آب آشامیدنی کمک می کند. برند های زیادی در بازار وجود دارند که نمی توان گفت همه ی آن ها کیفیت خوبی دارند چرا که بسیاری از آن ها تقلبی و یا چینی می باشند که از نظر کارکرد ضعیف هستند. برای آشنایی با برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی و هم چنین مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

یکی از مهم ترین نکات در تشخیص دستگاه تصفیه آب اورجینال از تقلبی تعداد مراحل و روش تصفیه دستگاه است. اغلب دستگاه تصفیه آب خانگی از سیستم اسمز معکوس استفاده می کنند که دارای 5 الی 8 مرحله می باشند. بنابراین دستگاهی با کمتر از این مراحل را خریداری نکنید. هم چنین از نوع فیلتر ها و جنسشان اطمینان پیدا کنید به خصصو فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر دستگاه تصفیه آب می باشد.
یک دستگاه با کیفیت باید از برند معتبری نیز باشد که تاییدیه ها و استاندارد های دریافت شده ی آن بر روی جعبه بسته بندی مشخص و تمام قطعات آن نیز از یک برند واحد باشند.

دستگاه تصفیه آب اصل باید 80 تا 90 درصد از میزان آلودگی آب کم کند. برای اطمینان از این موضوع نصاب پس از نصب دستگاه باید کیفیت  آب خروجی دستگاه شما را با وسیله ای با نام TDS بسنجد. اگر متوجه شدید که میزان سختی آب تغییری نکرده است دستگاه را باید برگردانید چون تقلبی است.

خرید دستگاه تصفیه آب از فروشنده معتبر اصلی ترین نکته در هنگام خرید است. به این دلیل که فروشگاه تصفیه آب دارای برند های معتبر هیچ گاه جنس تقلبی و غیر اصل به شما نمی فروشند و کیفیت دستگاه شما را ضمانت خواهند کرد تا با خیالی راحت به کیفیت آن اطمینان کنید. بنابراین گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه بسیار مهم می باشد.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

در میان برند های مختلفی که در بازار تصفیه آب وجود دارند دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارای جایگاه بسیار ویژه ای می باشند. تایوان از مراکز مهم تولید آب تصفیه کن های خانگی می باشد که بیش از 7 دهه سابقه درخشان در این صنعت دارد. کلیه دستگاه های تصفیه آب تایوانی تحت لیسانس آمریکا تولید می شنود و استاندارد های جهانی و تاییدیه های بین المللی مثل سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا را نیز دریافت کرده اند. در ادامه به معرفی سه برند بزرگ و مطرح تایوانی می پردازیم.

دستگاه سافت واتر
سافت واتر برندی نام آشنا و محبوب در میان مارک های دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد. دلیل این محبوبیت کیفیت و کارایی بالا و قیمت مناسب این برند است. سافت واتر در دهه 60 میلادی فعالیتش را آغاز کرده و تا به امروز بزرگترین تولید کننده ی آب تصفیه کن های خانگی محسوب می شود. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر با دارا بودن فیلتر ممبران 13 لایه آمریکایی در از بین بردن انواع آلاینده های آب و شیرین کردن آن قدرت زیادی دارد و بهترین مخزن آنتی باکتریال در آن به کار گرفته شده است. اگر به دنبال یک دستگاه با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید دستگاه سافت واتر گزینه ی بسیار مطمئنی برای شما خواهد بود.

دستگاه آکوا پرو
آکوا پرو از برند های جدیدی است که در دهه 90 میلادی وارد عرصه ی رقابت با سایر برند های قدرتمند شد. این برند تایوانی در تولید دستگاه های هوشمند تصفیه آب با به کارگیری پیشرفته ترین فناوری ها و تکنولوژی به خوبی عمل کرده است و دستگاه هایی به بازار عرضه کرده که همگی از نظر کارکرد و  طراحی کیفیت بسیار خوبی داند. به همین دلیل است که دستگاه آکوا پرو همواره جزو پر فروش ترین مارک ها در ایران بوده و می توان آن را بهترین مارک دستگاه تصفیه آب دانست. این برند فعالتیش در تولید دستگاه ها ی اسمز معکوس بوده که بهترین فیلتر ممبران را دارد و تا 99 درصد مواد مضر و املاح آب را از بین می برد و یک دستگاه کاملا حرفه ای برای شما خواهد بود.

دستگاه سی سی کا
کمپانی سی سی کا مانند سافت واتر جزو قدیی ترین برند های تصفیه آب می باشد که در تولید قطعات مربوط به تصفیه آب نیز قدرتمند عمل کرده است و بهترین تجهیزات تصفیه آب  را می توان متعلق به سی سی کا دانست. سی سی کا نیز عمده فعالیتش در خصوص تولید دستگاه هایی با فناوری ro می باشد. به گفته ی خود این کمپانی هدف شرکت دستیابی تمام افراد جامعه به آب آشامیدنی و سالم است. این شرکت با همین شعار و هدف در طی این چند دهه فعالیتش را روز به روز گسترده تر کرده  تا بتواند از اصلی ترین تولید کنندگان دستگاه ها ی تصفیه آب خانگی باشد. سی سی کا انواع دستگاه های اسمز معکوس مثل قلیایی کننده و فرا بنفش و اکسیژن ساز را روانه ی بازار کرده است که در کاهش سختی آب و آلاینده ها ی آن بسیار موثر هستد و مزایای دیگری از جمله افزوردن مواد معدنی و خواص آنتی اکسیدانی نیز دارند که به راحتی می توان به دستگاه سی سی کا و عملکردش در تصفیه آب اعتماد نمود.

شرکت راد گستر نوین

قبلا گفتیم که یکی از نکات مهم در تشخیص دستگاه اورجینال خرید از فروشنده معتبر می باشد تا دستگاه شما را گارانتی و ضمانت کند. شرکت راد گستر نوین بزرگ ترین وارد کننده دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد که شما می توانید بهترین دستگاه ها و هم چنین تجهیزات مربوط به آن ها مثل انواع فیلتر ها و هوزینگ ها و پمپ و مخزن را با بهترین کیفیت از این شرکت خریداری نمایید. مرکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین نازل ترین قیمت دستگاه تصفیه آب را به شما ارائه خواهد داد و کیفیت دستگاه شما را یک سال گارانتی خواهد کرد.

هم چنین سرویس دهی و خدمات پس از فروش به موقع از جمله تعویض فیلتر ها نیز توسط این شرکت برای شما انجام خواهد دشد تا نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران شرکت تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین دستگاه راهنمایی کنند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا