خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آمار جدید کرونا: ۲۳۳۱۱ مبتلا و ۲۷۴ جانباخته

سیما لاری، سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳ هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و جانباختن 274 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۸۸۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۳ هزار و ۴۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۲۰ هزار و ۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری ابراز داشت: چهار هزار و ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی تصریح کرد:در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد:همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا