خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پنج عکس جنجالی حسن رعیت

فرارو نوشت: حسن میرکاظمی مشهور به رعیت متولد ۱۳۵۱ است او از مرداد ماه سال ۹۸ در بازداشت به سر می برد.

میرکاظمی از جمله فعالان اقتصادی بحث برانگیز و خبرساز در بیش از یک دهه گذشته بوده است. از او اطلاعات زیادی در دست نیست و بیشتر با تصاویرش شناخته می شود.

یک تصویر بحث برانگیز منتسب به او وجود دارد. تصویری مربوط به حوادث پس از انتخابات سال 88 که در آن فردی که گفته می شود حسن رعیت است با لباس شخصی و یک کلت کمری سوار بر یک موتورسیکلت است.

میرکاظمی در دولت محمود احمدی نژاد رشد کرد. تصویری از او در اینترنت وجود دارد که او را در کنار وزیر صنایع دولت نهم یعنی علیرضا طهماسبی نشان می دهد. این تصویر در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد خبرساز شد.

او با محافل مذهبی روابط نزدیکی داشته است. تصاویر زیادی از او او مداحان مشهور وجود دارد. از جمله این مداحان حاج محمود کریمی و حاج محمد رضا طاهری بودند که این ارتباط بسیار خبرساز شد، سال گذشته ویدئویی از این سه نفر در باشگاه بدنسازی منتشر شد. البته آنها ارتباط مالی با حسن رعیت را رد کرده اند.

تصویر چهارم که از حسن رعیت وجود دارد ارتباط او با بابک زنجانی دیگر مفسد اقتصادی است که به اعدام محکوم شده بود، حکمی که تاکنون اجرا نشده است. او در کنار بابک زنجانی در یک جت شخصی دیده می شوند.

تصویر پنجم نیز او را در دادگاه نشان می‌دهد. حسن رعیت حالا متهم یک پرونده بزرگ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. (یک تصویر بحث برانگیز منتسب به او وجود دارد. تصویری مربوط به حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ که در آن فردی که گفته می شود حسن رعیت است با لباس شخصی و یک کلت کمری سوار بر یک موتورسیکلت است.) واقعا که! خجالت هم خوب چیزی است که بنظر میرسد نویسنده این مطلب درون پرانتز بکلی تهی از آن است!! تلاش برای انکار تصاویر به این روشنی نشان از چه دارد!؟؟ اینها همانهائی هستند که به راحتی روز را شب و شب را روز نشان میدهند.

    17
    2
  2. برادر عزیز انشاالله که خدا رسواشون کنه خوار وذلیل بشن الان حدود بیست ساله که به اسم کارخانه فولاد ازنا بیا ببین چه پولهایی خرج کرده که هنوز کارخانه به بار ننشسته من خودم از نزدیک شاهدم دروغ که ندارم بگم والله این کار خداست که رسواشون کرده بخاطر دعای مظلومین شک نکن بترس از آهی که در بیاد گاهی سرنوشت صدام رو دیدی اونم از نفرین بود نکنید با این مظلومین حوالتون به دوست افتاده حضرت عباس علیه‌السلام امیدوارم که خدا قدرتی به باعثین و دنبال کنندگان این پرونده بده تا این پولها رو از حلقومشون بکشند بیرون انشاالله بحق این ماه پر برکت

    3
    2
  3. من که مدیون این آقا هستم ایشون خیر بود برای کار خیر کمکم کرد بدون اینکه بفهمه من کی هستم
    با نظر من مثل رابین هود بود شاید دزدی کرده باشه ولی پول هاشو با آدم های محتاج تقسیم کرده

    3
    26
  4. واضح بنویسم بلانسبت یک سری اونایی که میگن خدا خیرش بده آدم خوبی هست کاملا خفه بشن مثل اینکه خیرش مبلغ چشم گیری بوده که آنقدر راضی هستی حق ۸۰میلیون نفر و بالا کشیده خدا حفظ کنه آقای رئیسی رو که وجود داشت حکم بازداشت داد اگه بچه های اطلاعات نباشن اینا اش و با جاش میخورن

    8
    2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا