خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حداد عادل: ضلع خارجی در انتخابات ۱۴۰۰ مشغول فعالیت است

غلامعلی حداد عادل، رئیس شورای ائتلاف «نیروهای انقلاب» با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: ضلع خارجی در این انتخابات بیش از همه ادوار مشغول فعالیت است و تلاش می‌کند تا در فضای عمومی اثرگذار باشد. گرچه مردم تجربه گذشته را درباره این روشها فراموش نمی‌کنند اما می‌طلبد تا رسانه‌های داخلی ونخبگان ضمن روشنگری، عملیات روانی آنها و طرفداران این جریان را خنثی کنند.

به گزارش فارس، نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، عصر یکشنبه (۲۲فروردین‌ماه) با حضور اکثریت اعضا و به ریاست غلامعلی حداد عادل و دبیری پرویز سروری برگزار شد.

در ابتدای این نشست حداد عادل درباره کاندیدای نهایی شورای ائتلاف در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این سوال از سوی مردم و رسانه‌ها مطرح می‌شود که کاندیدای ائتلاف چه کسی خواهد بود؟

وی اظهار داشت: ضمن بررسی دقیق و هوشمندانه عرصه سیاسی و اجتماعی کشور و اخبار فعالیت‌های چهره‌های در معرض کاندیداتوری صبر می‌کنیم تا تکلیف ثبت‌نام‌ها مشخص شود و طبق سازوکاری مشخص با معیارهای منطقی تصمیم خواهیم گرفت.

حدادعادل با تاکید بر اینکه آنچه مشخص است، ما ۲ ماه پرکار و عملیاتی را در پیش رو داریم،‌ با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه اخیر سفیر فرانسه تصریح کرد: ضلع خارجی در این انتخابات بیش از همه ادوار مشغول فعالیت است و تلاش می‌کند تا در فضای عمومی اثرگذار باشد. گرچه مردم تجربه گذشته را درباره این روشها فراموش نمی‌کنند اما می‌طلبد تا رسانه‌های داخلی ونخبگان ضمن روشنگری، عملیات روانی آنها و طرفداران این جریان را خنثی کنند.

رئیس شورای ائتلاف با بیان اینکه برای ریاست جمهوری، جبهه انقلاب با عقلانیت و بررسی همه جانبه تلاش می‌کند تا بهترین تصمیم در زمان مناسب گرفته شود تصریح کرد: خطای راهبردی برخی در جریان انقلابی این است که این رقابت را ساده و پیروزی را پیش‌فرض تلقی کرده‌اند.

در ادامه معاونت گفتمان شورای ائتلاف ضمن منظور آخرین نتایج پیمایش‌های علمی در خصوص نظر مردم درباره انتخابات ریاست‌جمهوری به ارائه تحلیلی از دوقطبی‌های احتمالی در انتخابات پیش‌رو پرداخت.

در بخش دیگر این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر پیرامون سازوکارهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در خصوص فرایند مشارکت شبکه‌ای از متخصصان حوزه‌های مختلف مربوط به حکمرانی شهری در فرآیند انتخاب فهرست‌های شوراهای شهر سراسر کشور پرداختند.

در دومین نشست شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سال جاری چهره‌هایی چون غلامعلی حداد عادل، پرویز سروری، مهدی چمران، صادق امانی، مهرداد بذرپاش، جواد عامری، زهره الهیان، عبدالحسین روح‌الامینی، فاطمه قاسم‌پور، ضرغام صادقی، فرشاد مهدی‌پور، مهدی زریبافان، مجتبی شاکری، حبیب‌الله بوربور، مالک شریعتی، اسماعیل احمدی، احمد صادقی، محمود فرشیدی، مریم اردبیلی، فرشاد مهدی‌پور، مهدی اقراریان، سعید رئوفی و چهره‌های جوان و ادوار تشکل‌های دانشجویی چون مجتبی ثابتی، الهام اکبری، حسین اخگرپور، مجتبی رئیسی، فاطمه پوررجبیان و مجتبی ابراهیمی حضور داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا