خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اطلاعیه پلیس فارس؛ آرایشگاه رفتن عروس و دامادها از ۶بعدازظهر ممنوع!

«خبرجنوب» نوشت: در اجرای طرح ساماندهی و نظارت بر مراکز برگزارکننده جشنهای عروسی و پیشگیری از مظاهر علنی فساد، پلیس فارس اطلاعیه ای صادر کرد؛

۱- آرايشگران زنانه و مردانه حداكثر تا ساعت 18 مجاز به ارايه خدمات به عروس و داماد مي‌باشند و در اين ساعت عروس و داماد بايد ترخيص و از آرايشگاه خارج شوند.

۲- عكاسان و فيلمبرداران حداكثر تا ساعت 20 مجاز به ارايه خدمات به عروس و داماد هستند و در اين ساعت بايد عكاسي و فيلمبرداري اتمام و عروس و داماد وارد تالار و باغ مجالس شوند.

۳- تالارها، باغات و تشريفات مجالس حداكثر تا ساعت 24 مجاز به فعاليت و ارايه خدمات به جشن ها هستند و در اين ساعت بايد جشن به پايان رسيده و مهمانان و عروس و داماد از باغ خارج شوند.

۴- از راه اندازي كاروان عروسي و بروز مشكلات ترافيكي و آلودگي صوتي توسط صاحبان عروسي در شهر خودداري شود.

۵- ارايه هرگونه خدمات و برگزاري مجالس خلاف عرف و شرع و قانون توسط برگزاركنندگان جشنها (رديف 1.2.3) به هر عذر و بهانه ممنوع است و در صورت عدم رعايت موارد فوق توسط اداره نظارت بر اماكن عمومي از فعاليت آنها جلوگيري و به مراجع قضايي معرفي مي شوند.

۶- شهروندان از برگزاري هرگونه جشن و عروسي در باغات شخصي و فاقد مجوز كه باعث بروز مشكل براي خانواده ها ميشود خودداري کنند.

۷- واحدهاي صنفي رستوران و چايخانه ها نيز موظف به رعايت ساعت كاري (حداكثر 24 ) و اخذ مجوز جهت موسيقي زنده از اداره ارشاد اسلامي و رعايت شئونات اسلامي و ضوابط انتظامي و مقررات مي باشند و در صورت عدم رعايت وفق بند 5 اقدام مي شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا