خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر ارزان به استانبول با تخفیف های نوروزی فلای تودی

رپورتاژ آگهی

ترکیه محبوب ترین مقصد ایرانی ها به ویژه در ایام نوروز است. به تعطیلات سال نو که نزدیک می‌شویم، این کشور زیبای آسیایی- اروپایی در استانبول، آنتالیا و دیگر شهرها از گردشگران پذیرایی می‌کند. برخی از مسافران هتل های آنتالیا را با بهترین خدمات و امکانات ترجیح می‌دهند و برای بعضی دیگر، سفر به استانبول مقصدی مهیج‌تر و ارزانتر محسوب می‌شود. اگر مقصد شما هم پایتخت فرهنگی و تجاری ترکیه است، سفر ارزان به استانبولرا با تخفیف های نوروزی فلای تودی تجربه کنید.

پروازهای ارزان استانبول

استانبول یکی از مشهورترین شهرهای توریستی جهان به شمار می‌رود و سالانه حدود 5 میلیون بازدیدکننده از سرتاسر جهان دارد. گردشگران زیادی با خرید بلیط هواپیما استانبول راهی این شهر می‌شوند تا نه تنها از معماری زیبای آثار تاریخی آن بلکه از جاذبه های تفریحی، مراکز خرید، انواع غذاها و فرهنگ پرهیاهوی این شهر لذت ببرند. البته با نزدیک شدن به سال نو، قیمت بلیط استانبول متغیر است و رزرو بلیط لحظه آخری هم کار سختی خواهد بود.

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان استانبول هستید، یک سایت معتبر و مرجع آنلاین می‌تواند بهترین قیمت‌ها را در اختیارتان بگذارد. فرقی نمی‌کند برای شروع سفر بلیط رفت بخرید یا وقتی تصمیم به برگشت دارید به دنبال بلیط هواپیما استانبول به تهران یا هر شهر دیگری باشید، فلای تودی ارزانترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهد. کافی است از دو ابزار نمودار و تقویم قیمتی طراحی شده در این سایت استفاده کنید. با استفاده از دو ابزار نه تنها می‌توانید از کمترین، بیشترین و متوسط قیمت بلیط آگاه شوید، بلکه می‌توانید ارزانترین بلیط استانبول را در محدوده تاریخ انتخابی خود رزرو کنید.

رزرو هتل استانبول براساس موقعیت مکانی در فلای تودی

برخی از گردشگران ترجیح می‌دهند هتل استانبول را در لوکیشن مورد علاقه خود رزرو کنند، برای مثال نزدیکی هتل به مراکز خرید، جاهای دیدنی استانبول ، مرکز شهر و … برایشان حائز اهمیت است. حتی بعضی از مسافران ترجیح می‌دهند در مناطق اطراف استانبول و محله های خاص هتل رزرو کنند تا از هیاهوی شهر فاصله بگیرند.

بسته به علاقه و همچنین هدف خود از سفر، می‌توانید رزرو هتل های استانبول را در محله‌ و مناطق مختلف این شهر انجام دهید. فقط کافی است در سایت فلای تودی پس از جست و جوی هتل، در بخش مقصد در فیلترهای سمت راست صفحه، از میان مناطق مشهور استانبول مانند آدالار، بشیکتاش، فاتیح، مالتپه، کادیکوی و… یکی را انتخاب کنید تا فقط هتل های این مناطق به نمایش درآیند.

همچنین فیلتر نوع مکان اقامتی به شما امکان می‌دهد تا با انتخاب گزینه‌هایی مانند هتل، آپارتمان، هتل آپارتمان، مهمانخانه، ویلا و… تعداد هتل ها را محدودتر کرده و به سلیقه و بودجه خودتان نزدیک کنید.

قیمت هتل در استانبول در ایام نوروز

قیمت تورهای نوروزی ترکیه ، رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما در ایام نوروز ثابت نیست و به دلیل تقاضای زیاد با انواع قیمت‌ها ارائه می‌شود. از این رو، بسیاری از مسافران سفرهای نوروزی در کنار خرید بلیط با قیمت مناسب به دنبال رزرو ارزان هتل استانبول نیز هستند تا هزینه های سفر را کم کنند.

برای داشتن یک سفر ارزان به استانبول با تخفیف های ویژه نوروزی کافی است وارد سایت فلای تودی شده و به بخش هتل خارجی بروید. در این قسمت می‌توانید با وارد کردن نام مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات به راحتی هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی خود را مشاهده کنید.

اما در این سایت، اولین گزینه ارزانترین هتل استانبول است و قیمت‌ها به ترتیب گران‌تر می‌شود، بنابراین دغدغه‌ای برای یافتن یک هتل ارزان نخواهید داشت. روی نام هر یک از هتل های استانبول که کلیک کنید، جزئیات کاملی از تصاویر هتل گرفته تا لوکیشن، امکانات و خدمات، مقررات و قوانین، فاصله آن تا مراکز مهم و دیدنی شهر و… نمایش داده می‌شود.

بخش رضایت مهمانان را هم از دست ندهید، چراکه در این قسمت کاربران به نظافت و پاکیزگی، سرویس و خدمات، وضعیت، برخورد کارکنان، محله، امکانات رفاهی و… امتیاز داده‌اند. بررسی این امتیازها انتخاب بهترین هتل های استانبول را برایتان آسانتر خواهد کرد.

مزایای رزرو هتل های استانبول در فلای تودی

 فلای تودی با پوشش صددرصدی انواع هتل های استانبول حق انتخاب گسترده‌ای به کاربران ارائه می‌دهد. برای هر سلیقه‌ای در این سایت گزینه‌ای وجود دارد؛ گردشگرانی که به کیفیت هتل استانبول اهمیت می‌دهند، می‌توانند از میان هتل های لوکس این شهر رزرو خود را انجام دهند. مسافرانی که هم به دنبال سفر ارزان به استانبول هستند، می‌توانند با رزرو هتل های مناسب قیمت این شهر در هزینه های سفر صرفه‌جویی کنند. اگر هم لوکیشن برایتان حائز اهمیت است، همانطور که گفتیم به راحتی می‌توانید موقعیت مکانی هتل خود را تعیین کنید.

از دیگر مزایای رزرو آنلاین هتل استانبول در این سایت، پرداخت هزینه با کارت های شتاب است، بنابراین نیازی به ویزاکارت و مستر کارت نخواهید داشت. پس از پرداخت هزینه هم بلافاصله واچر هتل را به صورت آنلاین دریافت خواهید کرد.

بخش مورد توجه بسیاری از کاربران هم تخفیف ویژه هتل های استانبول در سایت فلای تودی است. برای استفاده از این مزیت، فقط باید گزینه تخفیف ویژه را در فیلترهای موجود در سایت انتخاب کنید. بلافاصله تمام هتل های تخفیف دار استانبول و با درصد تخفیف برایتان به نمایش درخواهد آمد. برخی تخفیف‌ها در اقامت طولانی مدت در استانبول مبالغ قابل توجهی است و در کاهش هزینه سفرتان بسیار اثرگذار خواهد بود.

در نهایت با یک مقایسه ساده بین قیمت هتل های استانبول در مقابل خدمات، امکانات، موقعیت مکانی و … می‌توانید انتخاب آسانتری داشته باشید. پیشنهاد ما این است که برای رزرو بهترین هتل استانبول ، پیش از هر کاری ابتدا سطح توقع و میزان بودجه‌تان را مشخص کنید تا به راحتی و در کوتاه‌ترین  زمان ممکن هتل خود را با استفاده از ابزارهای سایت رزرو کنید.

فلای تودی در تعطیلات نوروز برای رزرو هتل و خرید انواع بلیط هواپیما استانبول (سیستمی، چارتری و لحظه آخری) با ارائه بهترین قیمت‌ها و تخفیف های نوروزی همراه شماست و با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی تمام سوالات شما خواهد بود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا