خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احیای هزار کارخانه‌ی تعطیل‌شده در یک هفته؟!

در حالی که یک هفته قبل سخنگوی دولت از فعال شدن دو هزار کارخانه و واحد تولیدی در سال ۱۴۰۱ خبر داده بود، رئیس دولت سیزدهم در پیام نوروزی خود از احیای سه هزار واحد تولیدی در سالی که گذشت خبر داد!

به‌گزارش انصاف نیوز، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت سیزدهم در گزارشی پیرامون اقدامات قوه مجریه در سالی که گذشت، در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ گفت: بیش از دو هزار کارخانه مانند نساجی مازندران، هپکو و فولاد بافق در سال جاری فعال شدند.

این اظهارات در حالی‌ مطرح شد که سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم یک هفته‌ی بعد تعداد کارخانه‌های احیا شده در سال ۱۴۰۱ را «بیش از سه هزار» اعلام کرد.

آقای رئیسی در بخشی از پیام نوروزی خود گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از سه هزار کارخانه و واحد تولیدی راکد یا نیمه راکد فعال شد.

در همین ارتباط می‌توان یادآور شد که ابراهیم رئیسی در هنگام حضور در قوه قضاییه نیز از احیای بیش از دو هزار کارخانه و واحد تولیدی به‌عنوان یکی از دستاوردهای خود نام می‌برد.

مشخص نیست که این هزار کارخانه در یک هفته فعال شده‌اند یا یکی از آمارهای ارائه‌شده از سوی سخنگو و یا رئیس دولت سیزدهم‌ درباره‌ی «احیای کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی» صحیح نیست!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. باعرض سلام خدمت انصاف نیوزیان عزیز که سرعت اینترنت برای بازکردن مطالب شما صبر ایوب میخواهد ‘اولا سال نو برشماعزیزان مبارک ‘ امیدوارم نوشته ها وتحلیل هاتون همینگونه پربار و باانصاف باشد ‘دوما حالا گه دولت در زمینه معبشت مردم هیچ دستاوردی نداشته وقیمتهای خوراکی ونوشیدنی ثانیه ای بالا میرن ‘تنها کاردولت فخیمه احیای کارخانه!! های تعطیل شده بوده چه فرقی میکنه ۲۰۰۰یا۳۰۰۰ ‘ اگر راست میگن اسامی کارخانه ها وتاریخ بازگشایی مجدد را اعلام کنند !!

    23
    1
    1. من بگم. میگم ها. کارخانه همسرم، پسرم، باجناقام، پدر خانمم دیگه هم بگم.
      بعد میگید نمی شه هزار کارخانه در یک هفته بازگشایی کرد.

      12
      3
    2. سلام عزيزان مسولين محترم يا نميدانند تفاوت هزار هزار چقدر است يا نمي دانند كارخانه چيست يا منظور از احيا را فقط باز كردن چند لحظه اي درب انها مي دانند يا مخاطبان را همچون خود فرض كرده اند يا راهي بجز حرف درماني براي مسايل كشور ندارند يا ياهاي ديگر .. بيچاره وبي پناه مردم ايران زمين . تصور كنيد ايندگان در مورد ما چه خواهند گفت . اي كاش جاي ما با ايندگان عوض مي شد تا انها هم اندكي وضع مارا تجربه مي كردند . بيچاره ايندگان . چه ميراثي را به انان تحويل خواهيم داد.

  2. این دولت همه چیزش از روی برنامه است و مدون:
    اکنون که ساخت چند میلیون مسکن کارگران این کارخانه ها به پایان رسیده است، در گام بعد دولت کارخانه ها را بازگشایی می کند. نه این که فکر کنید این دولت انقلابی نمی توانسته این چند هزار کارخانه را بازگشایی کند، بلکه اول در اندیشه سرپناهی برای این کارگران بوده است!

    11
    2
  3. با سلام عید تبریک
    اگه میگفتن یک یا دو تا کارخونه رو بازگشایی کردن اونم شاید شاید من ومردم باور میکردیم .
    دیگه به دروغهای شاخدار عادت کردیم جناب رییسی هم اینو میدونه فقط میخاست فضا عوض
    بشه محض تفریح

    13
    2
  4. انصاف نیوز های عزیز
    چه فرق میکند چند کارخانه؟؟
    دویست خوبه؟؟ چندنفر خوبه سرکار برگشته باشند؟؟ دویست نفر خوبه؟؟
    آقای روحانی با آن کلید مسخره اش و خنده های موذیانه و زبان طعنه زننده بسیار قوی اش چه کرد که اینها کنند
    شما و ما دنبال قدرت طلبی هستیم و هرکس با ما نباشد برعلیه اش هرچه بشود می گوییم و انجام می دهیم
    و…..

    1
    7
  5. در حکایت است که پدر شخصی مرده بود اطرافیان نزدیک دور اورا گرفته واصرار میکردند که حتما برای شادی روح مرحوم احسان ناهار یا شام برای مردم بدهد ( ما ترکها میگوییم خرج ) القصه شخص پدر مرده راضی نبوده اما در اثر اصرار بیش از حد اطرافیان حاضر در جمع در رودربایستی گیر کرده ومیگوید باشه میدم سپس یکی از حضار میگوید که حالا که رضایت دادند قلم کاغذ بیاورید تا اقلام مورد نیاز را بنویسیم ومیگوید که اول بنویس ۱۰۰ کیلو برنج سپس خود آن پدر مرده میگوید که ۱۰۰ کیلو هم روغن بنویس شخصی اعتراض میکند که برای ۱۰۰ کیلو برنج ۱۰۰ کیلو روغن زیاد است ! واو جواب میدهد که ؛ من که نمیخام بدم بذار چرب وچیلی باشد !!!!

  6. سئوال اصلی که دولت به آن هیچ اشاره ای نکرده وفکرهم نمیکنم هرگز به آن جواب بدهد اینستکه این تعدا کارخانه توسط چه کسانی به ورشکستگی وتعطیلی کشانده شده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا