خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اظهارات متفاوت رئیس سازمان زندان‌ها درباره‌ی تصاویر اوین

رئیس سازمان زندان‌ها که چندی قبل مسئولیت بدرفتاری با زندانیان در زندان اوین را پذیرفته و عذرخواهی کرده بود می‌گوید: زندان محفل فرهیختگان نیست.

به‌گزارش انصاف نیوز، محمدمهدی حاج‌محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

به نوشته‌ی خبرگزاری فارس، حاج‌محمدی طی بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، بصورت رودررو با مددجویان این مرکز دیدار و به گفتگو نشست.

حاج‌محمدی با اشاره به اینکه تاکنون ۸۰ درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

وی در حاشیه این بازدید شبانه که چندساعت به طول انجامید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم برخی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و برخی از آن‌ها را خانواده هایشان نیز نگهداری نمی‌کنند. به همین خاطر می‌گوئیم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آن‌ها هستند.

وی افزود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت‌های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی کرده اند، کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در برخی پارلمان‌های دنیا که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری‌های خیره کننده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می‌دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. آره خب، این ضرب و شتم های وحشتناک که بواسطه هک شدن دوربین های امنیتی زندان ها لو رفته است، توسط عوامل آمریکا و دژمن در زندان های ایران صورت گرفته ، لذا ما مردم باید مواظب باشیم که زندانبانان مظلوم را که همچون مسئولین این مملکت بباد فنا داده شده ، خدوم و دلسوز هم هستند، مورد هجمه قرار ندهیم چرا که همه اینها طراحی دژمن است!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا