خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت به خاطر نقد «سرافراز»؟

به گزارش انصاف نیوز، محمد مبین، مدیرعامل خبرگزاری برنا – زیرمجموعه ی وزارت ورزش و جوانان – در اینستاگرام نوشت:

صبح دیروز به دادسرای فرهنگ و رسانه رفتم تا پاسخگوی شکایت صدا و سیما از خبرگزاری برنا باشم، بگذریم از اینکه شکایت یک رسانه، آن هم رسانه ی ملی از یک رسانه ی دیگر به دلیل انتشار مصاحبه یک نماینده ی مجلس در نقد عملکرد آقای سرافراز، به شدت تلخ بود اما آنچه برایم صبح دیروز جالب، بیاد ماندنی و تقدیر آمیز آمد برخورد درست بازپرس شعبه چهار دادسرای فرهنگ و رسانه با ارباب رجوع بود.

زمانی که منتظر بودم تا نوبتم شود و به اتاق آقای بازپرس بروم، یکی از نمایندگان مجلس فعلی به دفتر شعبه ی چهار آمد و خواستار ملاقات با بازپرس شد، مسوول دفتر شعبه ی چهار به بازپرس اطلاع داد و من ناراحت از اینکه چرا باید فرقی بین مراجعه کنتده ی عادی با یک نماینده ی مجلس باشد اما آقای بازپرس نه تنها اجازه ی ورود بدون نوبت به این آقای نماینده نداد بلکه به دفترش تذکر داد که این نماینده ی مجلس مثل بقیه ی اربابان رجوع منتظر باشد تا نوبتش برسد. به نظرم اینگونه برخوردها اگر نهادینه شود و بسیاری از مشکلات کشور به راحتی قابل حل خواهد بود.

پی نوشت یک: آقای سرافراز رفت، امیدوارم اینگونه اقدامات هم از رسانه ای که اتفاقا در نقد دولت از هیچ کوششی فروگذار نبود هم رخت ببندد و آقای علی عسگری سعه صدر را به صدا و سیما بازگرداند.

پی نوشت دو: در دو سال و نیم مدیریتم در خبرگزاری برنا، اولین حضورم در دادسرای فرهنگ و رسانه به عنوان متهم بود، یا ما خیلی آرام بودیم (که نبودیم!) و یا سعه ی صدر صاحبان قدرت افزایش یافته است.

پی نوشت سه: برخورد بازپرس به قدری خوب بود که وسوسه ام می کرد برای دیدار دوباره اش، باعث و بانی چند شکایت دیگر شوم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا