خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401

پخش زنده ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ذوب آهن اصفهان و هوادار تهران امروز و از ساعت 14:00 به وقت ایران در هفته پانزدهم لیگ برتر خلیج فارس در تهران به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401

پخش زنده ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401

ذوب آهن رده نهمی و 18 امتیازی این فصل با مهدی تارتار عملکرد قابل قبولی داشته و حتی اگر کمی خوش‌شانس بود شاید وضعیتی بهتر از الان می‌داشت. آن‌ها امروز به مصاف هوادار ساکت الهامی می‌روند که با 14 امتیاز در جایگاه دوازدهم جای دارد.

هوادار در 5 بازی آخر خود سه تساوی با پیکان، نساجی و فولاد و دو شکست برابر گل گهر و استقلال ثبت کرده است. اما ذوب آهن دو برد برابر آلومینیوم و نفت مسجد سلیمان، دو تساوی با فولاد و صنعت نفت و تنها یک شکست برابر گل گهر ثبت کرده است.

نکته جالب اما در خصوص تقابل‌های دو تیم با هم اینکه هر دو تقابل فصل گذشته دو تیم که البته آن زمان مربی هوادار رضا عنایتی بود، به نفع هوادار پایان یافت و حتی ذوب آهن به هوادار گل هم نزد! برای تماشای پخش زنده بازی ذوب آهن و هوادار 14 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا