خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فشارهای قيم‌مآبانه برای اجماع بر روی قاليباف با تخريب گزينه‌های انقلابی»

سایت اصولگرای 598 در خبری با عنوان «نامه مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی خطاب به بزرگان جبهه اصولگرایی؛ فشارهای قيم‌مآبانه عده‌ای برای اجماع سازی بر روی دكتر قاليباف با تخريب گزينه‌های انقلابی رقيب نه به صلاح ايشان است نه جريان انقلاب» نوشت:

مجمع هم افزایی جوانان انقلابی در نامه ای سرگشاده خطاب به بزرگان جبهه اصولگرایی در خصوص انحصار طلبی عده ای به نام وحدت در این جریان نکاتی را بیان نموده اند که متن این نامه در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم

در خصوص تلاش عده ای برای انتخابات 1400 فرصتی برای پوست اندازی جریان اصولگرایی و خروج جریان انقلابی از سیطره این جریان است. در فضاي كنونی كه حضور و عدم حضور آيت الله رئيسی روشن نيست،‌ فشارهای قيم‌مآبانه عده‌ای برای اجماع سازی بر روی دكتر قاليباف با تخريب تمام گزينه‌های انقلابی رقيب ايشان نه به صلاح جريان انقلاب است و نه به صلاح ايشان.

مجمع هم افزايی جوانان انقلابی، دکتر قالیباف و سایر کاندیداهای جریان انقلاب را درون جبهه گفتمانی واحدی می‌شمارد اما معتقدیم رقابت درون گفتمانی ميان اصولگرایان و جريان انقلابی، اتفاقی مبارک برای تحقق گام دوم انقلاب است.

طبعا اگر خطر بازگشت خسارت بار دولت سوم آقای روحانی جدی باشد، جریان انقلابی نيز آنقدر عقلانيت دارد كه اين پوست اندازی را به فرصتی ديگر واگذارد و وحدت گفتمانی را هدف قرار دهد.

مجمع هم افزايی جوانان انقلابی بنابر رسالت خود در تحقق گام دوم انقلاب به پدرخوانده‌های محترم توصيه می‌كند، به جای انحصار طلبی، تخريب سايرين و از ميدان به‌در كردن تمام گزينه‌های محتمل، همه فعالان جبهه را بر روی خطوط اصلی گفتمانی متمرکز کنند تا بتوانیم با اقناع عمومی، بدنه همراه با گفتمان انقلاب را توسعه دهیم و انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی
۱اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا