خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«شهردار آینده تهران باید بداند با مدیر قضایی، امنیتی و اجرایی چگونه رفتار کند»

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: شهردار آینده تهران باید از هوش مدیریتی – سیاسی قدرتمندی برخوردار باشد تا بداند با مدیر اجرایی، قضایی، تقنینی، امنیتی، حفاظتی و فنی چگونه رفتار کند تا بتواند با رایزنی با همه آنها مشکلات متنوع و عدیده کلانشهر تهران را حل کند.

یوناتن بت‌کلیا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: تجربه پنج دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست انجمن آشوریان تهران و دبیرکلی اتحادیه جهانی آشوریان را در کارنامه مسؤولیتم دارم. در تمام طول این سالها از زمان کرباسچی تا قالیباف دوره‌های مدیریتی متنوعی را در شهرداری تهران مشاهده کردم.

نماینده اقلیت مسیحی در مجلس ادامه داد: با بررسی عملکرد همه شهرداران گذشته تهران باید الگوی موفق مدیریت شهری استخراج و بر همین مبنا شهردار آینده تهران معرفی و انتخاب شود. شورای شهر تهران باید دلایل شکست و موفقیت شهرداران سابق تهران از نظر انگیزه و توانایی کار کردن، برش مدیریتی، تعامل با سایر نهادها و دستگاه‌ها و سایر شاخص‌های فردی و مدیریتی بررسی کند تا بتواند به الگویی مناسب برای انتخاب شهردار آینده تهران برسد. شورای شهر باید بسنجد که آیا تهران شهرداری پشت میز نشین می‌خواهد یا شهرداری که در شبانه‌روز آماده کار و در وسط میدان فعالیت باشد.

به اعتقاد وی، شهردار آینده تهران باید از داخل شهرداری و از خانواده این نهاد بزرگ غیر دولتی باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس کرباسچی و قالیباف را مدیران با کارنامه اجرایی موفق در شهرداری تهران دانست و خاطرنشان کرد: یک پنجم جمعیت ایران در تهران سکونت دارند و شهردار آینده تهران نیز باید در طراز این کلان‌شهر بزرگ باشد نت بتواند در قامت یک مدیر اجرایی قدرتمند در جلسات هیات وزیران حضور داشته باشد و نهادها و دستگاه‌های حاکمیتی و دولتی ارتباط تنگاتنگ برقرار کند.

بت‌کلیا حضور شهردار تهران در جلسات هیات وزیران را موجب قرار گرفتن در جریان مباحث، سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های کلان کشور دانست و افزود: وقتی شهردار تهران از نزدیک با وزرای کابینه  و معاونان رییس جمهور و حتی خودِ رییس‌جمهور ارتباط داشته باشد به این فهم و درک از نظام مدیریت کلان کشور می‌رسد که از چه طریق و با چه ساز و کاری  تهران را اداره کند.

نماینده اقلیت مسیحی در مجلس «مردم‌داری» و «هوشمندی» را از شاخص‌های مهم در موفقیت شهردار آینده تهران دانست و افزود: شهردار آینده تهران باید از هوش مدیریتی – سیاسی قدرتمندی برخوردار باشد تا بداند با مدیر اجرایی، قضایی، تقنینی، امنیتی، حفاظتی و فنی چگونه برخورد کند تا بتواند با رایزنی با همه آنها  مشکلات متنوع و عدیده کلانشهر تهران را حل کند به بیان روشن‌تر شهردار آینده تهران باید شخصیتی فراجناحی و معتدل داشته باشد تا گرفتار مشکلات شهردار سابق تهران نشود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا