خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دکتر پزشکیان: نیازمند مشارکت همگانی و تحمل سلایق مختلف هستیم

دکتر مسعود پزشکیان با بیان اینکه شعار «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» پیامی جدی برای مسئولان اجرایی و قانونگذاری است، گفت: اگر جلودارهای مملکت یعنی مسئولان سیاسی، قانونگذاری و قضایی این موضوع را جدی بگیرند و در ایجاد هماهنگی و عزم ملی و کمک کردن برای رسیدن به اهداف با تمام وجود تلاش کنند می توانیم تهدید را به یک فرصت بزرگ تبدیل کنیم.
 
به گزارش انصاف نیوز، نماینده مردم تبریز به خبرنگار مهر گفت: در سال پیش رو از نظر سیاسی و اقتصادی با چالش های زیادی مواجه هستیم گرچه این تهدیدها با یک نگاه علمی و کارشناسی و همت و عزم ملی می تواند به فرصت خوبی برای کشور تبدیل شود.
 
وی اظهار داشت: “حماسه سیاسی و حماسی اقتصادی” بیشتر پیامی است برای مسئولان اجرایی و قانونگذار که باید بستر را طوری فراهم کنند تا سرمایه گذاران و کسانی که بدنبال تولید و اشتغال هستند فرصت را برای خود مناسب بدانند و اگر از خارج تهدید می شوند در داخل امنیت لازم را برای انجام امور داشته باشند.

دکتر پزشکیان در ادامه گفت: ما در عرصه سیاست هم نیازمند ایجاد فضایی توام با مشارکت همگانی و تحمل سلایق مختلف هستیم.

به گزارش مهر، «نماینده اصلاح طلب مجالس هشتم و نهم» در پایان افزود: ما در این دو راه پیش رو می توانیم هم دشمن را خوشحال کنیم و هم باعث یاس و ناامیدی آنها شویم و هر دوی اینها بستگی به عملکرد ما دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا