خرید تور تابستان ایران بوم گردی

13 گزینه مجمع فرهنگیان به جبهه‌ی اصلاحات | لاریجانی نیست

دبیر کل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از 13 کاندیدای مورد نظر این مجمع برای ارائه به جبهه اصلاحات ایران خبر داد.

فرج کیمجانی به انصاف نیوز گفت: ما درباره‌ی 13 گزینه در مجمع بحث کردیم، اسامی آنها عبارت‌اند از محمد جواد ظریف، اسحاق جهانگیری، شهیندخت مولاوری، معصومه ابتکار، مسعود پزشکیان، محمد صدر، محمد شریعتمداری، محسن هاشمی، محمدرضا عارف، محمدرضا خاتمی، مصطفی تاجزاده، محمدرضا ظفرقندی و آذری جهرمی است.

او افزود: این افراد را به جبهه اصلاحات معرفی می‌کنیم، حالا آنجا چه تصمیمی برای آنها گرفته می‌شود، بنده فعلا خبر ندارم. همه‌ی این افراد نیم نگاهی به جبهه اصلاحات دارند، اگر بعد از تایید در جبهه به آنها بگویند که ثبت نام کنند، احتمالاً همه‌ی آنها قبول خواهند کرد. روز شنبه احزاب گزینه‌های خود را معرفی می‌کنند و یک‌شنبه درباره‌ی همه‌ی گزینه‌ها بحث خواهد شد. جبهه اصلاحات هم با ساز و کار خودش تصمیم می‌گیرد که چه کسی را تعیین کند.

کمیجانی درباره‌ی فایل صورتی ظریف و احتمال کاندید شدن او گفت: این فایل صوتی ربطی به آمدن یا نیامدن او ندارد و پیش از این هم گفته است که کاندید نخواهد شد.

در میان گزینه‌های این حزب نامی از علی لاریجانی نیست. لاریجانی پیش از این یکی از گزینه‌های احتمالی مورد حمایت اصلاح طلبان به‌نظر می‌رسید اما در دو ماه اخیر بارها اصلاح طلبانی در برابر او موضع گرفته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا