خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گزارش ضیافت حزب نزدیک دولت با مجلسیان جدید [+عکس]

نشست صمیمی حزب اعتدال و توسعه با نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم و اعضای شورای مرکزی این حزب در تهران و شهرستان‌ها در سالن اجلاس سران برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم مرتضی بانک طی سخنانی با اشاره به نیاز کشور به احزاب و نقش آفرینی آن‌ها در عرصه سیاسی اظهار کرد: نبود تشکیلات حزبی در جامعه یکی از اشکالات اصلی توسعه کشور است اما نتایج انتخابات نشان داد مردم به وجود احزاب تشنه هستند و باید در این زمینه فعالیت‌های جدی‌تر صورت گیرد.

وی افزود: حزب اعتدال و توسعه برای رسیدن به این هدف در 16 سال گذشته فعالیت‌های فراوانی کرده است و کوشیده تا با مشی اعتدالی کار خود را پیش ببرد که امیدواریم در آینده نیز بتوانیم این حرکت گسترده را در کشور ادامه دهیم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم چهره‌هایی چون علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و از اعضای موسس حزب اعتدال و توسعه به همراه محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس دهم و نیز علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان، محمدرضا تابش، فاطمه هاشمی و جمعی از نمایندگان منتخب مردم تهران در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

گزارش ایلنا:

نشست صمیمی حزب اعتدال و توسعه با نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این مراسم برخی شخصیت‌های دولتی از جمله علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود واعظی وزیر ارتباطات، مرتضی بانک و محمدباقر نوبخت حضور داشتند.

بیش از ۱۵۰ نفر از نمایندگان اصلاح طلب، اعتدال گرا و مستقل مجلس دهم نیز در این مراسم حضور یافتند.

محمدرضا عارف رییس فراکسیون امید و منتخب اول تهران در مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، مسعود پزشکیان و فاطمه هاشمی از جمله چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

مرتضی بانک در ابتدای این مراسم نتایج این انتخابات را نمادی از نیاز کشور به جایگاه احزاب درکشور خواند و گفت: فقر احزاب و نبود تشکیلات جامع که بتوانند برنامه‌های خود را در کشور اجرا کنند یکی از اشکالات اصلی توسعه کشور است اما نتایج انتخابات نشان داد مردم برای احزاب عطش دارند و باید در این زمینه کار جدی تری صورت بگیرد.

وی افزود: حزب اعتدال توسعه برای رسیدن به این هدف در شانزده سال گذشته فعالیت کرده و با مشی اعتدالی کار خود را پیش برده است و امیدواریم این حرکت گسترده را در کشور ادامه دهیم و خوشبختانه برخی از آثار رفتار این حزب در انتخابات دیده شد.

انتهای پیام

 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا