خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابراز تاسف مجمع روحانیون به خاطر ماجرای سپنتا نیکنام

در جلسه‌ی دوشنبه شب شوراى مركزى مجمع روحانيون مبارز، از آنچه كه نسبت به يكى از هموطنان زرتشتي عضو شوراى شهر يزد – سپنتا نیکنام – مطرح شده است ابراز تأسف شد.

به گزارش انصاف نیوز، در گزارش حزب اصلاح طلب مجمع روحانیون که سیدمحمد خاتمی رییس شورای مرکزی آن است، درباره ی این جلسه آمده است:

«در جمهورى اسلامى و بر اساس قانون اساسى كه به تأييد حضرت امام و مراجع عظام رسيده است هموطنان غير مسلمان، بعنوان شهروند جمهورى اسلامى همچون همه اعضاى مجلس حق اظهار نظر و رأى دارند. و پيش از آن نيز با نظر روشن عالمان و فقيهان بزرگوار چنين امورى در مجلس پس از مشروطيت نيز برسمیت شناخته شد در حاليكه موقعيت مجلس شورای اسلامی و نقش نماينده آن نسبت به مسائل كلان كشور بسی مهمتر از شوراى شهر است.

مجمع روحانيون مبارز ضمن دفاع از حقوق شهروندى همه هموطنان عزيز اعلام ميدارد كه در اين موقعيت حساس كه دشمنان از هر جهت در پى ضربه زدن به جمهورى اسلامى و ملت ايران هستند به هيچ وجه نبايد وحدت و انسجام ملى را مخدوش و بهانه به آنان داد. اميد است كه با تدبير مسئولان امر اين موضوع بزودی حل شود و كسى كه در يك دوره چهارساله نيز بى هيچ اشكالى در شورا بوده است بتواند به وظيفه خود عمل كند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا