خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات آشنا درباره‌ی فایل صوتی ظریف

حسام‌الدین آشنا، رئیس پیشین مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری درباره‌ی ماجرای فایل صوتی ظریف در توییتی نوشت: امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم‌باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند؛ تا مشخص شود رئیس جمهور برای کاوش دقیق، شفاف و بدون ملاحظه در باره چگونگی دست‌اندازی به این میراث ملی هیچ خط قرمزی ندارد؛ خوش بود گر محک تجربه آید به میان – تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

به‌گزارش انصاف نیوز آقای آشنا در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:

‏مرکز بررسی‌های استراتژیک علاوه بر آن‌که ارائه خدمات مشاوره‌ای، تحلیلی، نظارتی و آگاهی رسانی تخصصی در حوزه‌‌های راهبردی را در دستور کار خود داشته،مسئولیت مستندسازی دستاوردهای دولت یازدهم و دوازدهم را نیز بر عهده گرفته ‌است و تا کنون چهار جلد از این مجموعه را آماده انتشار نموده‌است.

‏و در ادامه همین مسیر، در آذرماه 1399 مسئولیت نظارت بر اجرای قرارداد نهاد ریاست جمهوری با شخصی حقیقی برای تولید و تدوین محصول فرهنگی- هنری «کارنامه/آن سوی دولت» نیز بر عهده این مرکز نهاده شده‌است.

‏برنامه‌ی «کارنامه/آن سوی دولت» مطابق ضمیمه قرارداد با هدف ثبت تلاش‌ها، دستاوردها و تجارب وزرا و معاونین رئیس جمهور از طریق گفتگوی صریح، دقیق و نظام‌مند طراحی و اجرا شده‌است.

‏مقرر شده‌ بود گزیده خروجی‌های تصویری و مکتوب برنامه در توافق با مصاحبه‌شوندگان و با اعمال ملاحظات ضروری، از طریق صدا و سیما، نمایش خانگی، مطبوعات و کتاب در دسترس عموم قرار گیرد و نسخه قابلِ انتشار محدود آن نیز طبق استانداردهای مرسوم، آرشیو شود.

‏تولید این برنامه شامل 33 گفتگو با 28 نفر از وزیران و معاونان رئیس جمهور در 28 اسفند 1399 با کیفیت استودیویی و استاندارد پخش تلویزیونی به پایان رسیده و اکنون در مرحله پساتولید، تکمیل و اعمال اصلاحات مورد نظر مصاحبه شوندگان قرار دارد.

‏برخی راه‌زنان حرفه‌ای با شبیخونی سیاسی ، تلاش دارند تا ضرورت این اقدام تاریخی زیر سوال برود و با سرقت و انتشار نابهنگام فایلی صوتی، موجب شده‌اند تا یک برنامه‌سازی آموزنده، روشمند و غیر محرمانه، مورد سوء استفاده سیاسی و رسانه ای قرار گیرد و در قامت یک معضل سیاسی و امنیتی جلوه‌کند.

‏بنده به عنوان یکی از علاقمندان مطالعات سیاستگذاری عمومی خود را موظف به حراست از دستاوردهای قابل توجه همکاران بسیار عزیزم در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از جمله در شکل دادن به روایتی تفصیلی از تاریخ سیاستی و اجرایی کشور می‌دانم؛ ‏امیدوارم مسئولان ذی‌ربط به جای دراز کردن حکیم‌باشی، حداقل یک مسیر نفوذ را شناسایی کنند؛ تا مشخص شود رئیس جمهور برای کاوش دقیق، شفاف و بدون ملاحظه در باره چگونگی دست‌اندازی به این میراث ملی هیچ خط قرمزی ندارد؛ خوش بود گر محک تجربه آید به میان – تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

‏از درگاه خداوند بلندمرتبه و خطاپوش مسألت دارم بر توفیقات مقام معظم رهبری ، دولت محترم، قوای مسلح و همه خدمتگزاران کشور بیافزاید و همه قصورها و تقصیرها را در خدمت به ملت مظلوم ایران ببخشاید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا