خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام رسمی تعویق انتخابات فلسطین

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه، به طور رسمی به تعویق افتادن انتخابات در سرزمین‌های فلسطین را اعلام کرد.

به گزارش فارس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد جمعه، به طور رسمی به تعویق افتادن انتخابات در سرزمین‌های فلسطین را اعلام کرد و گفت که برگزاری انتخابات منوط به امکان مشارکت قدس اشغالی در این انتخابات است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اضافه کرد که ارتباط با تمامی گروه‌های فلسطینی از جمله حمسا را برای اتخاذ تصمیم درباره وضعیت شهر قدس ادامه خواهد داد.

پبشتر برخی رسانه‌ها اعلام کرده بودند که به خاطر عدم پذیرش برگزاری انتخابات در قدس اشغالی از سوی تل‌آویو، احتمال دارد که محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین انتخابات را به تعویق بیاندازد.

پیش از این نیز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) انتخابات در قدس را خط قرمز خواند و از گروه‌های فلسطینی دعوت کرد که سازوکارهایی برای تحمیل اراده ملت فلسطین در برگزاری انتخابات در قدس وضع کنند.

انتخابات پارلمانی فلسطین قرار بود پس از ۱۵ سال وقفه، در تاریخ بیست‌ودوم می ۲۰۲۱ (یکم خرداد ۱۴۰۰)، انتخابات ریاستی در تاریخ سی‌ویکم جولای ( ۹ مرداد ۱۴۰۰) و همچنین انتخابات شورای ملی در روز ۳۱ آگوست (۹ شهریور) در فلسطین برگزار شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا