خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«کاندیداهای اصلاحات برای شورای شهر در استان البرز رد صلاحیت شده‌اند»

آرمین شریفی راد، عضو شورای مرکزی حزب جوانان ایران اسلامی و دبیر این حزب اصلاح طلب در استان البرز با اشاره به رد صلاحیت داوطلبان اصلاح‌طلب انتخابات شورای شهر کرج گفت: منصفانه نیست که بهترین نیروهای سیاسی و دلسوز نظام را با انگ و ادعای غیر منطقی و سیاسی مثل عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه و عضویت در احزاب و سازمان های منحله و …از حقوق شهروندی و اجتماعی خود محروم کنند.

شریفی راد در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از رد صلاحیت کاندیداهای منتسب به جریان اصلاح‌طلب گفت: متاسفانه کاندیداهای شناخته شده و منتسب به جریان اصلاحات در استان البرز و شهر کرج که برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای شهر وارد عرصه رقابت شده بودند توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده‌اند.

وی افزود: جریان اصلاحات بر اساس رسالت و وظیفه ذاتی خود همواره در تلاش بوده تا با حضور موثر در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی راهگشای مشکلات کشور شده و در راستای احقاق حقوق شهروندان گام‌های موثری بردارد که قطعاً رد صلاحیت‌های این دوره مانع از اجرای موفق رسالت آنها خواهد شد.

عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان در ادامه رد صلاحیت‌های سیاسی را زنگ خطری برای مشارکت عمومی مردم دانست و گفت: اصلاح طلبان در ادوار مختلف نشان داده‌اند که از پایگاه رأی بالایی در بدنه اجتماع برخوردارند و عدم حضور جدی آنها در عرصه‌های مختلف انتخاباتی موجب ریزش چشمگیر آرای مردمی شده است.

وی افزود: انتظار ما از مراجع رسیدگی کننده به اعتراض کاندیداهای رد صلاحیت شده این است که همچنان مانع حضور جدی کاندیداهایی شوند که بر اساس مستندات قانونی قصد سوء استفاده از موقعیت خود را در شورای شهر دارند و در مقابل با نگاهی غیر سیاسی و همدلی بیشتر افراد متخصص و پاکدستی که صرفاً با نیت خدمت به مردم  وارد عرصه انتخابات شده‌اند را تایید صلاحیت کنند تا موجب ایجاد شور و نشاط بیشتر در میان فعالان سیاسی و مردم شوند.

دبیر حزب جوانان ایران اسلامی در البرز ضمن اشاره به چرایی رد صلاحیت کاندیداهای پاکدست و متعهد منتسب به جریان اصلاحات گفت: منصفانه نیست که بهترین نیروهای سیاسی و دلسوز نظام را با انگ و ادعای غیر منطقی و سیاسی مثل عدم التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه و عضویت در احزاب و سازمان های منحله و …از حقوق شهروندی و اجتماعی خود محروم کنند و مصالح عمومی را وجه المصالحه ی منافع جناحی کنند.

وی تاکید کرد: چنانچه بازنگری جدی و بی طرفانه در رابطه با رد صلاحیت شدگان صورت نپذیرد همانند انتخابات مجلس یازدهم از معرفی کاندیدای غیر اصلاح طلب جهت حضور در انتخابات شورای شهر خودداری خواهیم کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. درود بر جسارت برخي افراد سياسي كه حقايق رو ميگن و ترسي ندارند. اين روزا مردم نون به نرخ روزخور شدن. باد هرطرف بياد همون سمت ميرن. درود بر انصاف نيوز كه هميشه گلچين بهترين اخبار رو براي مخاطب منتشر ميكنه.خسته نباشيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا