خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ماجرای مدرسه فیضیه قم ادامه اتفاقات مشهد است»

علی صوفی درباره واقعه تجمع برخی طلاب در مدرسه فیضیه علیه دولت گفت: اتفاقات قم مثل اینکه به مشهد وصل شده است، ظاهرا قرار بود فرد دیگری آنجا بیاید و صحبت کند اما بعد نیامد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در گفتگو با نامه‌نیوز افزود: شواهد و قرائن به هر حال نشان می دهد وقایع دی ماه سال 96 طور دیگری دارد رقم می خورد، جریانی که در مشهد می خواست با اعتراضات خیابانی مردم را همراه خود کند و فشار به دولت بیاورد تا آقای روحانی مجبور به استعفا شود، امروز در قالب طرحی دیگر برنامه خود را جلو می برد.

وی یادآور شد: آنها در ماجرای مشهد اعتراضات را شروع کردند اما ادامه اش از دست شان در رفت و ماجرا کمانه کرد و به خودشان هم خورد. شاید در موضوع مدرسه فیضیه قم خواستند حساب شده تر عمل کنند ولی در مجموع قضیه همان ادامه اتفاقات مشهد است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد همان جریانی که فکر می کند می تواند آقای روحانی را برکنار کند یا او را به استعفا برساند، پشت ماجراست و رویکرد بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 دارد ادامه می دهد.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره طرح ادعای دوتابعیتی بودن گفت: همه موارد پیش آمده در راستای برکناری آقای روحانی از ریاست جمهوری تحلیل و ارزیابی می شود چون اگر بنا باشد از طرق قانونی به آقای روحانی فشار بیاید، این کار در مجلس دارد دنبال می شود و طرح سئوال از رئیس جمهور اعلام وصول شد. آقای روحانی نیز قرار است به مجلس برود و به سئوالات پاسخ دهد. بقیه اقدامات از حالت قانونی خارج است و با هدف دامن زدن به یکسری تهدیدها، تهمت ها و برچسب ها دنبال و انجام می شود.

صوفی تأکید کرد: آن فشارها از نوع همان فشارهایی است که بعد از پیروزی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در روز عیدفطر، راهپیمایی روزقدس و غیره شاهدش بودیم و الان به نوع دیگر در حال ادامه پیدا کردن است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. می دانم که منتشرنمی کنید.شمااصلاح طلبها فقط شعارآزادی بیان راسرمی دهید.این صدای ملت زجرکشیده است که ازحلقوم طلاب پاک باخته بیرون آمده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا