خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خطاب روزنامه‌ی جریان قالیباف:‌ «شبه‌انقلابیون تندرو» و «طیف تمامیت‌خواه جبهه پایداری»

روزنامه‌ی اصولگرای «صبح نو»، رسانه‌ی جریان قالیباف، در متنی با عنوان «اعتراض نمایندگان به استفاده ابزاری از یک نامه» پرسید: «چرا شبه‌انقلابیون تندرو و اصلاح‌طلبان به‌طور همزمان به رییس‌مجلس حمله می‌کنند؟»

به گزارش انصاف نیوز، استفاده از عنوان «تندرو» برای بخشی از اصولگرایان که در این متن به‌کار رفته است همیشه مورد انتقاد اصولگراها بوده است اما این روزنامه بخشی دیگر از این جریان را نیز «طیف تمامیت‌خواه جبهه پایداری» خوانده است.

این روزنامه نوشته است:

«نامه 100نفر از نمایندگان مجلس به قالیباف که امری کارشناسی و درون‌سازمانی بود، چندی پیش ازسوی علی خضریان، نماینده وابسته به طیف تمامیت‌خواه پایداری، باعث شد تا این جبهه و اصلاح‌طلبان در زدن قالیباف، همدست و همداستان شوند.
شبه انقلابیون رادیکال و رسانه‌های وابسته به جریان اصلاحات، طی روزهای سپری‌شده اخیر این خط مشترک و هماهنگ را در پیش گرفتند که قالیباف و مجلس با برخی تغییرات انجام‌شده در بودجه، در پی رانت‌جویی بوده‌اند و امتیازی عظیم از این طریق به سازمان‌های مدنظر رسیده است. همراهی یک طیف به ظاهر انقلابی  و اصلاح‌طلبان در شرایطی است که این دو اردوگاه، در جریان بستن لیست انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم به یکدیگر کمک کردند. در آن برهه این طیف  تمامیت‌خواه با درخواست‌های عجیب‌وغریب و نامتعارف خود از مجموعه شورای ائتلاف، شرایط بستن لیست یگانه اصولگرایان را با چالش‌های عدیده مواجه کردند و باعث شدند تا اصلاح‌طلبان در گمانه‌زنی‌ها و تحلیل‌های خود، اصولگرایان را دچار تشتت ارزیابی کنند. در شرایط فعلی و در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز 1400 که اصولگرایان بیش از پیش به وحدت نیاز دارند و باید با هم صدایی شرایط انتقال قدرت از دولت خسته  کنونی به دولت جوان انقلابی را فراهم کنند، اقدامات آنارشیستی و گریز از مرکز تمامیت‌خواهان پایداری قطعا مانعی بزرگ بر سر این هدف خواهد بود.
همچنانکه نمایندگانی که پای نامه به رییس مجلس را امضا کرده و خواستار توضیحات درباره تغییر در جداول بودجه شده بودند، بعد از آگاهی از حقیقت ماجرا، در اظهارنظرهایی نسبت‌به خبری شدن نامه خود به رییس مجلس واکنش نشان داده و استفاده ابزاری و سیاسی برخی از جناح‌ها و احزاب را از این نامه محکوم کردند».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا