خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه سه تشکل دانشجویی دانشگاه گیلان

انجمن اسلامی، شورای صنفی و جامعه‌ی اسلامی دانشگاه گیلان در نامه‌ای به مجمع نمایندگان گیلان از مشکلات صنفی خود گفتند.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز متن این نامه به شرح زیر است.

اعضای محترم مجمع نمایندگان استان گیلان

با سلام و احترام

دانشکده فنی شرق گیلان در سال 1392 به عنوانی دانشکده‌ای از دانشکده‌های دانشگاه گیلان معرفی شد درحالی که نه ساختمان برای این دانشکده ساخته شده بود و نه ساختمانی خریداری شده بود، بلکه ساختمان یک مدرسه استیجاری برای یکی از دانشکده‌های بزرگترین دانشگاه شمال کشوردر نظر گرفته شد. بعداز گذشت سال‌ها با پیگیری‌های بسیار یک ساختمان از سوی شهرداری به دانشگاه گیلان به شرط استفاده به عنوان خوابگاه دختران با ظرفیت حدود 60 نفراهدا شد. اما فارغ از نداشتن خوابگاه دولتی برای پسران، خوابگاه دختران نیز جوابگوی تمامی متقاضیان خوابگاه نیست.

مکان فعلی دانشکده در کنار اتوبان و نبود ظرفیت کافی برای خوابگاه و هزینه اجاره بهای بالا باعث شده تا بسیاری از دانشجویان گزینه رفت و آمد را انتخاب کنند که مشکلات زیادی از جمله نبود امنیت بخصوص برای دختران دانشجو که باید از خودروهای عبوری برای رسیدن به مقصد خود استفاده کنند و خطر تصادف که در چند سال اخیر بارها با آن روبه رو شدیم تا هزینه بالای کرایه که فشار اقتصادی بسیاری را به دانشجویانی که فشار رفت و آمدهایی که تا رشت به حدود 2 تا 5/2 ساعت میرسد را متحمل شوند.

در سالیان گذشته بعد از پیگیری شورای صنفی رفاهی دانشجویان از طریق مسئولین دانشگاه و سپس از مقامات مختلف استانی از جمله استاندار سابق و فعلی، فرماندار سابق شهرستان رشت و نمایندگان مجلس در جلسات گوناگون درخواست یک دستگاه اتوبوس را داشته‌ایم که یا دست رد به سینه مازدند یا وعده آینده بهتری را به ما دادند که با گذشت 3 سال از پیگیری‌های مستمر، آن آینده بهترهنوز فرا نرسیده است.

لذا بعد از پیگیری‌های انجام شده ناچارا تصمیم گرفتیم این موضوع را با شما مطرح کنیم تا شاید دانشجویان دانشگاه گیلان این مشکل را با وجود پیگیری‌های اعضای محترم مجمع نمایندگان استان حل شده بیابند و عیدی سال 1400 را از شما دریافت نمایند.

بنابراین امر و مقرر فرمایید اقدامات مقتضی در خصوص تهیه و اختصاص یک دستگاه اتوبوس برای این دانشکده مبذول دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا