خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قیمت‌های امروز طلا، سکه و ارز

قیمت طلا و سکه که طی چند روز گذشته روند افزایشی یافته بود، امروز رو به کاهش گذاشت. این موضوع برای ارز مسافرتی و صرافی نیز اتفاق افتاد.

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (ساعت ۱۹ دوشنبه) با ۱۷۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به چهار میلیون و ۹۲۵ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۳۷ هزار تومانی، ۴۴۵ هزار و ۳۰۹ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و ۷۴۰ هزار تومان (کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته) داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان (کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه)، ربع سکه یک میلیون و ۷۴۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۲۷۹ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت ارز مسافرتی و صرافی پایین آمد

هم‌چنین امروز قیمت ارز در بانک‌ها با افزایش همراه شد؛ به طوری که ارز مسافرتی که برای هر یورو در روز گذشته ۱۶ هزار و ۲۲۰ تومان قیمت گذاری شده بود امروز به ۱۶ هزار و ۱۵۰ تومان رسیده که ۷۰ تومان ارزان‌تر شده است. این در حالی است که در حال حاضر هر یورو در صرافی‌های بانکی تا ۱۶ هزار تومان معامله می‌شود و نشان می‌دهد قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها از بازار بار دیگر بالاتر رفته است.

اما قیمت خرید ارز در شبکه بانکی با افزایش همراه بود؛ به گونه‌ای که هر دلار از ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان روز گذشته به ۱۳ هزار و ۷۸۰ تومان رسیده که نشان از رشد ۸۰ تومانی آن دارد.

هم‌چنین بانک‌ها هر یورو را حدود ۱۵ هزار و ۳۷۷ تومان می‌خرند که ۷۷ تومان نسبت به روز قبل افزایش دارد.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت دلار و یورو تا حدودی کاهشی بود؛ به طوری‌که قیمت فروش دلار به ۱۴ هزار و ۱۹۰ تومان و یورو به ۱۵ هزار و ۹۹۰  تومان رسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا