خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دلار این هفته زیر ۲۰ تومان می‌آید؟

روز پنجشنبه در بازار آزاد میدان فردوسی، دلار رو به نزول بود. یکی از دلالان دلار می‌گفت «این دلاری که الان 21000 تومان می‌فروشم را دیروز خودم 21200 تومان خریدم».

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، روز پنجشنبه مردم فروشنده زیادی در بازار بودند، دلالان هم تقریباً هم‌قیمت با صرافی خرید می‌کردند. از طرفی برای فروش خیلی تخفیف می‌دادند. مثل همیشه اگر شما دلاری برای فروش داشتید دلالان معتقد بودند که دلار رو به نزول است و زودتر بفروشید.

قیمت دلار در صرافی‌های رسمی حدود ساعت 12 ظهر پنجشنبه 20500 تومان خریداری می‌شد و حدود قیمت 20650 تومان به فروش می‌رسید. صرافی‌ها مانند همیشه چندان تمایلی به صحبت‌کردن نداشتند.

جو کلی بازار به سمت فروش دلار بود. بسیاری از مردم آمده بودند تا دلارهای خود را بفروشند. در صرافی‌ها هم بین 20500 تا 20200 خریداری می‌شد. مثل همیشه دلالان با قیمت بالاتری خرید می‌کردند و مردم بیشتر به سمت آنها می‌رفتند.

نکته این بود که قیمت دلالان خیلی نسبت به صرافی‌ها بالاتر نبود، آنها دلار را بین 20750 تا 20850 تومان می‌خریدند. دلالان معتقد بودند که دلار در حال ریزش است و همه را ترغیب به فروش دلار می‌کردند.

در مورد فروش هم صرافی‌های رسمی دلار را بین 20600 تا 20800 می‌فروختند. دلالان هم دلار را بین 20950 تا 21150 می‌فروختند. نکته جالبی در مورد فروشندگان این بود که برخی از آنها دستگاه کارت‌خوان داشتند و شما می‌توانستید با کشیدن کارت دلار بخرید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه همین اختلاف قیمت کم بین قیمت خرید و قیمت فروش در بین دلالان بود.

تحلیل‌ها از آن است که دلار به مقاومت خود در حدود قیمت 20 هزار تومان رسیده است و اگر این مقاومت را بشکند تا حدود قیمت 18 هزار تومان مقاومت دیگری نخواهد داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. امروز 18 اردیبهشت دلار به 20 تومن رسید. خدا رو شکر که کاسب تحریم نیستم و سکته نمی کنم و کمی خوشحالتر از قبلم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا