خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خداداد عزیزی: وقتی جادوگر ادرار بر جادوگر فوتی غلبه کرد!

خداداد عزیزی، مدیر فنی باشگاه سیاه جامگان، در گفتگویی با برنامه‌ی نود از اعتقاد برخی مدیران فوتبالی به جادو جنبل پرده برداشت؛ از جمله رقابت جادوگر ادرار و جادوگر فوت!

به گزارش انصاف نیوز، خداداد در پاسخ به پرسش فردوسی‌پور که پرسید «دو سه سال پیش یک مصاحبه‌ای کرده بودی راجع به این که توی فوتبال ایران جادو جنبل وجود داره»، گفت: یک مدیر فوتبال رو به چشم خودم دیدم که اعتقاد بهش داشت؛ وقتی بازی داشتند، می‌پرسید کدوم بازیکنشان رقیب از همه خطرناک‌تره؟ مثلا می‌گفتند عادل فردوسی پور. می‌گفت یک پلاستیک بیارید. در پلاستیک رو باز می‌کرد، توی اون می‌گفت «عادل فردوسی‌ور»، فوری در پلاستیک رو می‌بست و گره می‌زد.

فردوسی‌پور: توی پلاستیک خالی؟

خداداد عزیزی: آره، بعد پلاستیک رو می‌بست و می‌گفت که امروز کار عادل تمومه! چهار تا بازی رو پشت سر هم بردند؛ یعنی تیمی که همه رو باخته بود، چهار تا رو پشت سر هم برد. یک بازی داخل خونه به یک آنتی ویروس و پادزهر خوردند.

فردوسی‌پور: یعنی اون هم جادوگر داشت؟!  (هر دو می‌خندند).

خداداد عزیزی: آره، اون هم این کاره بود! اعتقادات اینها بر این است که ادرار سحر رو باطل می‌کنه. من اینها رو لمس کردم! اومدند توی یک سری بطری‌هایی ادرار کردند، به بازیکن‌هاشون دادند که توی یک سری از گوشه‌های زمین ریختند؛ و دو تا هم گل زدند و رفتند! یعنی جادوگر ادرار بر جادوگر فوتی غلبه کرد! من اینها رو دیدم به چشم خودم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا