خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رئیس ستاد امنیت انتخابات: اوضاع کشور تحت رصد است

حسین ذوالفقاری، رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور با تاکید بر اینکه و اوضاع کشور کاملا تحت رصد است، گفت: تا کنون در جریان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مورد امنیتی مشاهده نشده است.

به گزارش ایسنا، رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور بعد از ظهر چهارشنبه در جریان بازدید از این ستاد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه «در حوزه تامین امنیت برگزاری انتخابات برنامه هایی تنظیم شده که ان شاءالله فرآیند ثبت نام در آرامش کامل برگزار شود»، اظهار کرد: برای تمام مراحل برگزاری انتخابات پیش بینی تامین نظم و امنیت صورت گرفته تا با همکاری مردم و دستگاه های مسئول انجام خواهد شد.

وی گفت: با توجه به افزایش شعب اخذ رای در مرحله برگزاری انتخابات فقط ۲۵۰ هزار نفر مستقیماً برای حراست از شعب و صندوقهای اخذ رای نیرو حضور دارند. علاوه‌بر آن هم باید از مرزهای کشور تا نقاط مختلف شهرها تامین امنیت داشته باشیم که در این زمینه طرح های مان آماده شده و هماهنگی ها در سطوح ملی و استانی انجام شده تا ان‌شاءالله انتخابات در امنیت کامل برگزار شود.

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور در ادامه با اشاره همزمانی برگزاری انتخابات با شیوع کرونا در کشور خاطر نشان کرد: دستورالعمل کاملی در این زمینه تنظیم و در حال ابلاغ است که بر اساس آن مجریان و مردم با رعایت پروتکل ها در انتخابات هیچ مشکل و نگرانی از نظر بیماری وجود نخواهد داشت.

ذوالفقاری با تاکید بر اینکه تا کنون در جریان ثبت نام از کاندیداهای انتخاباتهای شوراها و ریاست جمهوری مورد امنیتی مشاهده نشده است، اظهار کرد: اطلس امنیت کاملا آماده شده است؛ این اطلس با آنچه در گدشته وجود داشت خیلی متفاوت است و همه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور اطلاعاتی که در حوزه‌های مختلف کشور داشتند را تجمیع کرده اند. با توجه به اینکه ممکن است در برخی مناطق تغییراتی وجود داشته باشد، این اطلس بصورت مستمر بروز رسانی و جلسات ستاد امنیت انتخابات و کمیته های زیر مجموعه نیز برگزار می شود و اوضاع کشور کاملا تحت رصد است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا