خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابراز خرسندی نماینده ولی فقیه از مذاکرات هسته ای

تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با وزیر امور خارجه از روند مذاکرات هسته ای ابراز خرسندی کرد.
به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله عباس واعظ طبسی در این دیدار که روز چهارشنبه در تالار اماکن متبرکه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق برای تیم مذاکره کننده هسته ای ایران خطاب به وزیر امور خارجه گفت: از اینکه مذاکرات را حساب شده و با دقت و تامل کافی دنبال می کنید، متشکریم. 
نماینده ولی فقیه در استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ابراز امیدواری کرد، همه با کمک و نصرت الهی قدم های مفید و سودمندی برای کشور و اسلام بردارند.
وزیر امور خارجه نیز در این دیدار گزارشی از روند مذاکرات و برنامه های تیم مذاکره کننده ایران ارایه داد. 
محمد جواد ظریف همچنین با اشاره به بازدید خود از بخش های مختلف آستان قدس رضوی از جمله بیمارستان رضوی گفت: این بیمارستان که بسیار پیشرفته، عظیم و مایه آبروی کشور است و نظیر آن را حتی در آمریکا و اروپا نیز مشاهده نکرده ام، برای من جالب توجه بود. 
وی اظهار کرد: این وزارتخانه در زمینه گردشگری سلامت و معرفی ظرفیت های بیمارستان رضوی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. 
وی قبل از این دیدار‏، از بخش های مختلف بیمارستان رضوی که پیشرفته ترین و مجهزترین مرکز پزشکی هسته ای خاورمیانه به شمار می رود و همچنین از رواق جدید دارالمرحمه حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) بازدید کرد. 
ظریف طی دو روز آینده نیز در ادامه سفر خود به مشهد با برخی مسوولان اجرایی این استان از جمله امام جمعه مشهد دیدار خواهد داشت. 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا