خرید تور تابستان ایران بوم گردی

زنگنه: شایعه گرانی بنزین جنگ روانی پیش از انتخابات است

بیژن نامدار زنگنه، وزیر نفت گفت: شایعات گرانی بنزین دروغ و جنگ روانی پیش از انتخابات است؛ برخی با شایعه گرانی بنزین می خواهند در مردم عکس العمل بدی ایجاد کنند.

به گزارش تسنیم، زنگنه در حاشیه مراسم امضای قرارداد توسعه میدان مشترک فرزاد B، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه “شایعات گرانی بنزین دروغ و جنگ روانی پیش از انتخابات است”، اظهار داشت: نزدیک به انتخابات برخی با شایعه گرانی بنزین می خواهند در مردم عکس العمل بدی ایجاد کنند، اما اطمینان می دهم نه بنزین و نه هیچ فرآورده نفتی دیگری گران نخواهد شد.

وزیر نفت در پاسخ به اینکه “چرا تا پایان مذاکرات وین و مشخص شدن نتیجه برای امضای این قرارداد منتظر نماندید؟”، گفت: این موضوع باعث ایجاد تاخیر در کار می شد؛ اکنون نیز بر اساس قرارداد امضا شده مشکلی برای حضور شریک خارجی وجود ندارد و در صورت تمایل، شرکت های خارجی می توانند در این قرارداد وارد شوند.

زنگنه درباره آخرین وضعیت خط لوله گوره- جاسک اظهار داشت: لوله گذاری این طرح تمام شده و در روزهای آینده نفت به این خط لوله تزریق خواهد شد و در خرداد ماه اولین محموله از جاسک صادر می شود.

این عضو کابینه دولت در پاسخ به اینکه “آیا در دولت بعدی نیز حضور خواهد داشت؟”، گفت: حتی پیشنهاد ریاست جمهوری را هم قبول نمی کنم و از مقام دولتی بازنشسته می شوم؛ با این حال همچنان در سیاست می مانم، زیرا سیاست مانند زندگی است اما کار و پست دولتی نخواهم داشت.

وزیر نفت تصریح کرد: پس از بازنشستگی باید روزی 12 ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه بگذرد.

زنگنه در پاسخ به سوالی مبنی بر قرارداد 25 ساله با چین و حضور شرکت های چینی در توسعه میادین نفت و گاز ایران، خاطرنشان کرد: دو طرف برای همکاری ابراز علاقه کردند اما نامی مشخص نشده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا