خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ضربه های پی در پی اوکراین به روسیه؛از حمله به پل کریمه تا انهدام انبارهای مهمات و سامانه های دفاعی

ارتش اوکراین اعلام کرد که طی بیست و چهارساعت گذشته نیروهای اوکراینی محل تجمع نیروهای روسی، انبارهای مهمات و سامانه های دفاع هوایی روسیه گلوله باران کردند.

ضربه های پی در پی اوکراین به روسیه؛از حمله به پل کریمه تا انهدام انبارهای مهمات و سامانه های دفاعی

به گزارش  جماران، روسیه اعلام کرد که پل راهبردی و مهم ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه با دو پهپاد دریایی(یاق بدون سرنشین) مورد حمله قرار  گرفت و آسیب دید.

دولت روسیه تأکید کرد که بامداد امروز پل کریمه با دو پهپاد دریایی اوکراینی مورد حمله قرار گرفت و  در اثر آن   دو غیرنظامی یک مرد و یک زن که داخل خودرویی بودند کشته شدند و دختربچه آنها نیز زخمی شد.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز در واکنش به این حادثه اعلام کرد که تصمیم حمله به پل کریمه را مسئولان اوکراینی با مشارکت آمریکا و انگلیس اتخاذ کردند.

این سخنگو افزود که حمله به پل کریمه را نظام کی یف انجام داده است.

وزارت حمل و نقل روسیه نیز اعلام کرد که حرکت قطارها روی پل کریمه در پی  توقف آن به  دلیل حمله بامداد امروز از سر گرفته شده است.

در تحولی دیگر، ارتش اوکراین اعلام کرد که طی بیست و چهارساعت گذشته نیروهای اوکراینی محل تجمع نیروهای روسی، انبارهای مهمات و سامانه های دفاع هوایی روسیه گلوله باران کردند.

ارتش اوکراین همچنین تأکید کرد که طی بیست و چهارساعت گذشته روسیه 11 موشک به سوی مراکز اوکراینی و مناطق مسکونی شلیک کرده است.

معاون وزیر دفاع اوکراین نیز تأکید کرد که ارتش اوکراین طی هفته گذشته نزدیک به 7 کیلومتر را به سمت شهر«باخموت» آزاد کرده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا