خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بایر لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401

پخش زنده بایر لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401 را با انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته پنجم بوندسلیگا به مصاف هم خواهند رفت.

بایرلورکوزن امروز و از ساعت 18 در بای‌ارنا میزبان فرایبورگ است. تیم لورکوزن که از سردار آزمون بهره می‌برد، این روزها اصلا اوضاع خوبی ندارد. برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده بایر لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401

لورکوزن در 4 بازی پیشین خود در لیگ اصلا شرایط خوبی نداشته و بعد از 3 شکست پیاپی و حتی بعد از حذف از جام حذفی، بالاخره در هفته چهارم اولین 3 امتیاز خود را کسب کرد. لورکوزن فصل را با 3 شکست پیاپی برابر دورتموند، آگزبورگ و هوفنهایم آغاز کرد و در هفته چهارم ماینتس را شکست داد.

فرایبورگ اما با اوضاعی کاملا برعکس لورکوزن اوضاع خوبی دارد. آن‌ها بعد از پیروزی در مرحله اول دی‌اف‌بی پوکال، در بازی اول خود برابر فرایبورگ پیروز شدند و در بازی دوم برابر دورتموند شکست خوردند. فرایبورگ سپس اشتوتگارت و بوخوم را شکست داد تا در پایان هفته چهارم 9 امتیازی شود و عملکرد خوبی داشته باشد.

در 5 تقابل آخر دو تیم، هر یک 2 بار برابر دیگری پیروز شده و یک بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی بایر لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 18 از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لورکوزن و فرایبورگ 12 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا