خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منتخب اصولگرا: ریاست لاریجانی ‌‌تثبیت شده

نماینده منتخب مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: علی لاریجانی رئیس مجلس آینده می‌شود و می‌توان جایگاه وی را تثبیت شده دانست.

جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به پیش‌بینی خویش از ریاست آینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بی‌شک علی لاریجانی رئیس مجلس دهم می‌شود و می‌توان جایگاه وی را تثبیت شده دانست.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: وی دارای تجربه و تخصص کافی نسبت به مسائل کلان کشور بوده اما در عین حال نیز نمی‌توان نجابت و آداب‌دانی محمدرضا عارف را نفی کرد.

محبی‌نیا تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اینک در بدنه دولت بسیاری از وزرا بر مبنای کار کارشناسی گرایش به ریاست لاریجانی دارند، باید از همین الان به وی تبریک گفته و بنابراین او نیز باید پاسخگوی الطافات نمایندگان باشد.

نماینده منتخب مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی افزود: بی‌تردید رویکرد مجلس شورای اسلامی باید متفاوت از دوره‌های گذشته بوده و گفتمان مورد نظر رهبری را با نظارت صحیح جدی گیرد تا بتواند نیازهای اصلی جامعه را برآورده کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا