خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اگر واکسن نزده اید، از حمل و نقل عمومی نمی‌توانید استفاده کنید


استاندار خراسان رضوی:
مقدمات استفاده از مترو و اتوبوس تنها برای شهروندان واکسینه شده فراهم شود

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در ارتباط با مترو و اتوبوس‌ها تاکید بر استفاده از ۲ ماسک است، عنوان کرد: باید مقدمات استفاده از خدمات مترو و اتوبوس تنها برای افراد واکسینه شده فراهم شود.

یعقوبعلی نظری در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای خراسان رضوی که در سالن جلسات شهید باهنر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده ویروس امیکرون و بروز وضعیت قرمز کماکان مطابق با شرایط اعلام شده قبلی به مدت یک هفته وضعیت مراکز آموزشی استان تمدید و مهد کودک‌ها هم به مدت یک هفته در شهرهای قرمز تعطیل خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به نحوه فعالیت‌ تالارها افزود: تالارها باید با ۳۰ درصد ظرفیت فعالیت و مابقی صندلی‌های خود را خارج کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نظری‌ تصریح کرد: صداوسیما و رسانه‌ها ضریب حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خود مراقبتی را افزایش دهند.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مراجعه به موقع بیماران به پزشکان باید مورد توجه قرار بگیرد، بیان کرد: در این بین آمادگی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان هم همچنان مورد تاکید است.

وی با اشاره به لزوم تشدید پروتکل‌های بهداشتی در اصناف و کارخانجات گفت: دریافت دوز سوم واکسن بسیار مهم است. امیدواریم در زمینه تزریق دوز سوم شاهد جهش در استان باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا